Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی پیامی صادر کرد.

به گزارش ایران آنلاین،متن پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است :بسم الله الرحمن الرحیمفرهنگ پهلوانی یکی از شاخصه‌های تاریخ ایرانیان و میراث گرانبهای تمدن ایرانی محسوب می‌شود که از نیاکان ما به ارث رسیده و با تعالیم اسلام تکامل‌یافته و با الگو قراردادن جوانمرد عالم بشریت، حضرت علی(ع) و اتکا به مضامین معنوی و خصائل پسندیده اخلاقی برگرفته از قرآن، احادیث، روایات، منابع ارزشمند عرصه ادبیات همچون شاهنامه فردوسی، سبک زندگی بی‌نظیری را به بشریت، معرفی و هدیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جهان پهلوان غلامرضا تختی» به‌عنوان یکی از قهرمانان شاخص و پرافتخار ایران، که ۳ نشان المپیکی، او همچنان بر تارکورزشکشور می‌درخشد، پرورش یافته‌ی همین فرهنگ است که با حسن اخلاق، مردم‌داری، به جایگاه رفیعی در میان مردم دست‌یافته و محبوبیت و مقبولیت او ادوار مختلف را درنوردیده تا جایی‌که در پنجاه‌وچهارمین سالگرد درگذشت این کشتی‌گیر مطرح و به‌نام تاریخ، همچنان یاد و نام او، به عزت و بزرگی در جامعه طنین‌انداز و ماندگار است.

۱۷ دی‌ماه برای جامعهورزشکشور یک روز خاص است که پیامی ماندگار به همراه دارد. پیام هفدهم دی‌ماه هر سال، بیانگر اهمیت مهرورزی، اخلاق‌مداری، مروت، جوانمردی، دستگیری از مستمندان، وطن‌دوستی، وفاداری، گذشت و احترام در جامعه است که هر قهرمان با بهره‌گیری از این شاخصه‌ها و صفت‌های نیک انسانی، تبدیل به یک اسطوره و پهلوان ماندگار شده و به‌عنوان یک الگو در تاریخ بشریت مورد احترام باقی خواهد ماند.

با گرامی‌داشت یاد ‌جهان پهلوان تختی، برای همه‌یورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی آرزوی سلامتی و سربلندی دارم و امیدوارم در مسیر رشد و تعالی در ابعاد فنی و فرهنگی، بالندگی را برای خود و جامعه به ارمغان آورند.

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جهان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی