Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های این هفته جزیر با اشاره به دیدار خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی و دست اندرکاران برگزاری ایام سالگرد این شهید با رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبری در این دیدار تقویت فضای مجازی را به عنوان یکی از تاکیدهای خود قرار داده بودند.

وی اضافه کرد: ایشان مساله فضای مجازی را زیر کلید مستکبران اعلام کردند، به گونه ای که هم اکنون شاهد هستیم ایران اسلامی در میدان دشمنان با قوائد آنان بازی می کند و تشکیل یک جبهه قوی لازمه های شکست و مقابله با آنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کیش افزود: با توجه به سخنان صاحبنظران علوم فن آوری اطلاعات و ارتباطات، می توان با تحقق سه گام از جمله تسهیل در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارایه خدمات در درگاه های داخلی و افزایش سطح دانش افراد جامعه این جبهه را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه اگر مسوولان فضای مجازی کشور شبکه ملی اطلاعات را ایجاد کنند ایران می تواند در زمین خود با استفاده از قوائد برنامه ها را پیش ببرد یادآور شد: همچنین برای تقویت بسترهای ارائه خدمات در درگاه های داخلی به عنوان دومین ضلع باید پلت فرم های قوی طراحی و خدمات قبلی بومی نیز تقویت شوند.

امام جمعه کیش ارتقای سواد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات مردم تکمیل کننده این مثلث اعلام کرد و افزود: هرچند بسیاری از افراد جامعه از این سواد برخوردار هستند اما هدفمند بودن آموزش های ان لازمه برون رفت از میدان بازی دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به ۱۷ دی سالروز اجرای طرح استعماری حذف حجاب گفت: در ان دوران بسیاری از مردم و بانوان عفیف برای حفظ این فریضه مقدس با راهکارهایی همچون بیرون نیامدن از خانه برای مدت های طولانی جنگ کردند.

حجت الاسلام حسن زاده یادآور شد: اما امروز برخی افراد جامعه دچار بد پوششی و گاها بد حجابی شده اند که همه آنها تحت تاثیر ئوطئه دشمنان ایجاد شده و باید با این پدیده ها مقابله کرد.

مراسمات ایام فاطمه و سالگرد شهید سلیمانی آبرومندانه در کیش برگزار شد

امام جمعه کیش با تشکر از برگزاری جلسات فاطمیه در جزیره اظهار داشت: این مراسمات  بعد از ۲ سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا با همکاری کیشوندان، نهادها و دستگاه ها از جمله سازمان منطقه آزاد کیش به خوبی برگزار شد.

وی در خصوص برگزاری مراسمات دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز گفت: این مراسمات نیز به نحو خوبی در جزیره بزگزار شد و معتقدم تمام برنامه ها در شان این شهید بود.

طرح جامع توسعه کیش مانع از برز فساد و انحراف بیت المال می شود

حجت الاسلام حسن زاده با تقدیر از سیاست سازمان منطقه آزاد کیش برای پیگیری اجرا و تصویب طرح جامع توسعه این جزیره گفت: با اجرای این طرح نه تنها شاهد رفتارهای سلیقه ای و شخص محوری در روند توسعه جزیره خواهیم بود بلکه منجر به جلوگیری بروز فساد و انحراف بیت المال نیز می شود.

وی با اشاره به فعال شدن ستاد نوروزی جزیره گفت: با توجه به بهبود وضعیت نسبی کشور از لحاط شیوع ویروس کرونا، احتمال می رود در سال جاری شاهد افزایش مسافران باشیم که برنامه ریزی برای استقبال از مسافران لازمه پذیرایی از انان است.

امام جمعه کیش گفت: اتخاذ تدابیری همچون تامین آب و برق جزیره مناسب با مسافران احتمالی و جلوگیری از قطع آن و نظارت بیشتر بر خدمات باید در اولویت این برنامه ریزی ها قرار بگیرد.

برچسب‌ها کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان امام جمعه کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش کیش جزیره کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان امام جمعه کیش امام جمعه کیش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز این هفته با بیان اینکه یکی از اقدامات موثر برای خدمت‌رسانی به مردم در حوزه شهری تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی است، گفت: برخی اتوبوس‌ها و تاکسی های شهری و بین شهری کهنه و فرسوده هستند که این نحوه خدمت‌رسانی شایسته مردم نیست و باید هر چه سریع‌تر بهبود یابد.


آیت الله حسینی افزود: بهبود کمی و کیفی اتوبوس و تاکسی از یک سو و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی از سوی دیگر می‌تواند به کاهش استفاده از خودروهای شخصی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهری کمک کند.


وی با انتقاد از وضعیت خودروهای شوتی در استان، اضافه کرد: مسئولان برای مقابله با خودروهای قاچاق بر (شوتی) تدابیر اساسی اتخاذ کنند.


امام جمعه یاسوج با اشاره به مناسبت های هفته، دوازدهم اردیبهشت و روز معلم، بیان کرد: دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مظلومانه متفکر و دانشمند اسلام شهید مطهری است که به نام روز معلم نامگذاری شده و از معلمان می‌خواهیم شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با این شخصیت به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


آیت الله حسینی اضافه کرد: معلمان باید شخصیت شهید مطهری را الگوی خود قرار داده و مطابق با عملکرد و آموزش‌های اخلاقی این شخصیت برجسته، به وظیفه تعلیم و تربیت بپردازند.


وی با اشاره به در پیش بودن روز کار و کارگر گفت: ما می‌خواهیم که همیشه کارگران مورد احترام و اکرام باشند و به حقوق خود برسند چرا که همه ما بر سر سفره کارگران هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • گلایه امام جمعه یاسوج از فرسودگی ناوگان حمل و نقل شهری
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم