Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رسانه وابسته به وزارت بهداشت با اعلام این خبر که تصور بروز علایم خفیف کرونای اومیکرون که به بستری و مرگ نمی انجامد، نادرست می باشد، در باره آغاز موج سهمگین ششم کرونا در کشور هشدار داده است.
به گزارش آریا، اپلیکیشن ماسک وابسته به وزارت بهداشت با هشدار در باره آغاز موج سهمگین ششم کرونا نوشته، در ابتدا تصور می‌شد اومیکرون علایم خفیفی دارد و به بستری یا مرگ نمی‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصور نادرست بود. کشورهای متعددی با افزایش موارد بستری مبتلایان اومیکرون مواجه هستند.
آمار واکسیناسیون در اکثر این کشورها بالا است. این بدان معنی است که واکسن به تنهایی کافی نیست. استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و اعمال محدودیت روی تجمعات ضروری است.
بنابر اعلام رسانه وابسته به وزارت بهداشت، کرونای اومیکرون می‌تواند کشور را با موج سهمگین ششم مواجه کند. اعمال فوری تدابیر جدی برای جلوگیری از افزایش مبتلایان، ضروری است.
بر این اساس، محیط‌های عمومی سرپوشیده به خصوص رستورانها و تالارها، کلاس‌های حضوری و خوابگاه‌ها، برگزاری مراسم و تجمعات در محیط بسته، حمل و نقل عمومی، سالن‌های سینما، و دورهمی‌های خانوادگی از مهم‌ترین محل‌های انتقال بیماری محسوب می‌شوند.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موج سهمگین ششم کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام بارش شدید باران و رعد و برق در ایلام از پیش از ظهر امروز مطابق پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان آغاز شد.

بارش شدید باران در استان ایلام در حالی آغاز شده که اداره کل هواشناسی استان نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار زرد صادر کرده است.

از طرفی شرکت منطقه‌ای آب استان نیز هشدار داده است که در مسیر رودخانه‌ها و پل‌ها و سدها اتراق نشود و مردم مراقب طغیان رودخانه‌ها باشند.

طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بیارندگی در استان ایلام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان ایلام نیز ضمن هشدا به رانندگان استان گفت: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آبگرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش بینی شده  که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • خسارت وقوع طوفان سهمگین در اوکلاهما | ویدئو
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • اشتباه‌ترین تصور برای کسانی که به خودکشی فکر می‌کنند | این فیلم را حتما ببینید