Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، این دستگاه که در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ معرفی شده است، یک صفحه کلید با نور پس‌زمینه را به همراه دارد که به لطف مکانیزم لولای منظم آن از زیر نمایشگر گوشی به بیرون می‌چرخد. این تلفن اندروید ۱۱ را پشتیبنی می‌کند، اما می‌توان آن را با لینوکس نیز راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسترو اسلاید ۵G یک پنل ۶.۳۹ اینچی AMOLED با وضوح +FHD و محافظ گوریلا گلس ۳ با حاشیه‌های یکنواخت و دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

این گوشی از چیپست Dimensity ۸۰۰ ۵G همراه با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که از طریق microSD قابل ارتقا است. به غیر از داشتن صفحه کلید QWERTY، کلیدهای صفحه کلید قابل برنامه‌ریزی را نیز دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد، یک برنامه را باز کنید یا بین عملکردهای سیستم جابجا شوید.

یک حسگر دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سونی در پشت و همچنین یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد. این گوشی دارای دو اسلات نانو سیم کارت و یک آداپتور microSD و همچنین دو درگاه USB-C (یکی در هر طرف) و جک هدفون است. برای این گوشی باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند و برای شارژ بی‌سیم با Qi سازگار است.

«آسترو اسلاید ۵G» فقط با رنگ آبی و با قیمت ۸۶۲ پوند (بیش از ۳۰ میلیون تومان) به فروش می‌رسد. گفته می‌شود که تحویل از ماه مارس آغاز می‌شود.

کد خبر 648359 برچسب‌ها موبایل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مطابق صورتجلسه نحوه قیمتگذاری خودرو معاونت محترم امور صنایع وزارت صمت مورخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ و همچنین صورتجلسه هیئت مدیره شرکت سایپا به شماره ۱۱۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶، نرخ جدید محصولات سبک تجاری این شرکت اعلام شد.

تسنیم در گزارشی نوشت: مطابق این گزارش قیمت وانت نیسان تک سوز آپشنال که در اسفند ماه ۵۱۷ تومان بود به قیمت جدید ۵۶۰ میلیون تومان در اردبیشت ماه رسیده است.

علاوه بر این وانت نیسان تک سوز آپشنال با موتور M۲۴ plus از ۵۴۲ میلیون تومان به قیمت ۵۷۹ میلیون تومان و وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال نیز از ۵۵۴ میلیون تومان به ۶۲۲ میلیون تومان رسیده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900988

دیگر خبرها

  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بهترین کپی ترید فارکس باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ بررسی جامع
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود