Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نتایج مسابقات امروز بسکتبال NBA پرداختیم. نیویورک نیکس ۱۰۸-۱۰۵ بوستون سلتیکس

نیویورک و بوستون در حالی با هم دیدار کردند که در جدول رده بندی تیم های دهم و یازدهم بودند. در پایان یک بازی تماشایی و نزدیک این تیم نیویورک بود که موفق شد با حساب ۱۰۸-۱۰۵ پیروزی را از آن خود کند. در حالی که بازی در امتیاز ۱۰۵ مساوی بود، در ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ثانیه مانده به پایان توپ به آر جی برت رسید و این بازیکن جوان نیکس با پرتاب سه امتیازی خود به زیبایی هرچه تمام توپ را وارد سبد بوستون کرد و نیکس را برنده کرد. گفتنی است در مقطعی از این بازی اختلاف امتیاز دو تیم به ۲۵ هم رسید و بوستون از حریف پیش بود اما نمایش درخشان ایوان فورنیه که در این مسابقه جلوی تیم سابقش بازی می کرد وضعیت را عوض کرد. فورنیه با ۴۱ امتیاز و ۸ ریباند به کار خود پایان داد. در تیم بوستون نیز جیسون تیتم ۳۶ امتیاز، ۶ ریباند و ۹ اسیست ثبت کرد ولی نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد.

ممفیس گریزلیز ۱۱۸-۸۸ دیترویت پیستونز

ممفیس گریزلیز که به نظر دوره بازسازی اش را پشت سر گذشته و پس از چند فصل شاهد عملکرد خوب آنها هستیم امروز میزبان دیترویت پیستونز بود. در نهایت ممفیس موفق شد با حساب ۱۱۸-۸۸ پیروزی را از آن خود کند. جا مورنت در این بازی نیز مثل سایر بازی های این فصل گریزلیز چهره شاخص میدان بود و با آمار ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند و ۶ اسیست تیمش را در این پیروزی هدایت کرد. در تیم دیترویت نیز کید کانینگهام ۱۲ امتیاز آورد.

نیواورلینز پلیکانز ۱۰۱-۹۶ گلدن استیت وریرز

پلیکانز در شرایطی که همچنان زایان ویلیامسون را در اختیار ندارد میزبان گلدن استیت بود و توانست با نتیجه ۱۰۱-۹۶ پیروزی را بدست آورد. براندن اینگرام با ۳۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۶ اسیست بهترین بازیکن میدان بود و تیمش را به پیروزی در این بازی رساند. در تیم گلدن استیت امروز استفن کری و دریماند گرین بازی نکردند و در غیاب این بازیکنان اندرو ویگنز بازی خوبی به نمایش گذاشت اما ۲۱ امتیاز او نیز مانع از شکست گلدن استیت نشد.

فینیکس سانز ۱۰۶-۸۹ لس آنجلس کلیپرز

فینیکس سانز در ادامه روند خوبی که در پیش گرفته با لس آنجلس کلیپرز دیدار کرد و موفق شد با حساب ۱۰۶-۸۹ پیروزی را بدست آورد. کمرون جانسون با ۲۴ امتیاز بهترین امتیازآور سانز در این مسابقه بود. کریس پال نیز با آمار ۱۴ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۰ اسیست به کار خود پایان داد تا تریپل دبل کرده باشد. در تیم کلیپرز نیز همچنان خبری از پال جرج و کوای لنارد نیست و در این بازی مارکوس موریس باز هم درخشان ظاهر شد اما عملکرد ۲۶ امتیازی این بازیکن نیز نتوانست جلوی شکست آنها را بگیرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گلدن استیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا از کورس قهرمانی این مسابقات جا مانده باشد و اختلافش با آرسنال و منچسترسیتی بیشتر شود.

شاگردان یورگن کلوپ از اینکه موفق نشده بودند در این بازی به پیروزی برسند بسیار ناراحت و عصبانی بودند و فن دایک پس از پایان این دیدار اظهاراتی را مطرح کرد که با انتقادهایی از سوی هواداران این تیم و همچنین رونی مواجه شده است.

این ستاره سابق منچستریونایتد در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« متاسفم اما فکر می‌کنم موضوع نگران کننده در اینجا این است که او کاپیتان است و می‌گوید که لیورپول از کورس قهرمانی عقب مانده و این اتفاقی است که در طول این فصل بارها رخ داده است.

او پس از شکست در دربی مشغول صحبت درباره این است که تیمش باید در بازی بعدی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر به میدان برود. این در حالی است که او و تمام بازیکنان لیورپول در حال حاضر فقط باید به تمرین فردا و پیروزی در بازی بعدی فکر کنند چون در این بازی شکست خوردند و باید دوست داشته باشند که هرچه زودتر این باخت را جبران کنند.

حرفی که می‌توانم به او بزنم این است که زودتر با این وضعیت کنار بیاید و آماده رقابت شود، در غیر این صورت لیورپول با این وضعیت شانسی نخواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!