Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با تسلیت سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت صدیقه طاهره (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه بانوی بزرگواری است که برترین زن در عالم هستی است.

وی اضافه کرد: حضرت فاطمه گرامی‌ترین زن به درگاه حضرت حق است و مورد تکریم و تعظیم پیامبر اعظم (ص) و همه انبیا الهی و ائمه طاهرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اولین کسی است که وارد بهشت می‌شود و حتی از پیامبر زودتر وارد بهشت می‌شود.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: در روز قیامت یک منادی ندا می‌دهد که مردم سرها به زیر افکنند برای اینکه فاطمه می‌خواهد از اینجا بگذرد. همه انبیا می آیند نزد پیامبر رخصت بگیرند که با فاطمه دیدار کنند. این قدر و منزلت فاطمه است که قدرش را ندانستند به این بانوی بزرگوار ظلم و جفا کردند.

هاشمی نژاد فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با خانواده و ستاد گرامیداشت شهید سردار سلیمانی را بیان کرد که ایشان فرمودند و تاکید کردند به شهید سلیمانی به عنوان مکتب نگاه کنیم.

وی افزود: دو اصل از مکتب شهید سلیمانی صدق و اخلاص بود. این دو کلمه عنوان و نماد مکتب سلیمانی است و این دو واژه قرآنی تشکیل دهنده حرکت شهید سلیمانی بود. این حرکت با برکت باعث شد هم زندگی او و هم شهادت او با برکت باشد.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: شهید سلیمانی در حیاتش خدمات بزرگی به اسلام و انقلاب و نظام کرد و شهادتش هم باعث برکت برای اسلام و انقلاب است. با هدف و عهدی که با خدا بسته بود صادقانه برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در موارد زیادی مشکل ما این است که پایمان می لرزد، شعار هست و عمل نیست ولی او به معنای واقعی صادقانه عمل کرد به اسلام و انقلاب وفادار بود. بیش از چهل سال در این مسیر ایستاد و حرف و عملش یکی بود؛ هیچ کم نگذاشت و ذره‌ای اعوجاج نداشت.

انتقاد از برخی بی‌حرمتی‌ها

هاشمی نژاد بیان کرد: از همه کسانی که به صورت خودجوش مراسم شهید سردار سلیمانی را اداره و اقامه کردند تشکر می‌کنم. از حضور همه آحاد مردم هم که در این مراسم شرکت کردند تشکر می‌کنم.

وی تاکید کرد: حضور مردم در ۹ دی هم بسیار خوب بود. مراسم ۹ دی خوب برگزار شد که از همه عزیزان تشکر می‌کنم. از حوزه علمیه خواهران و سپاه خاتم النبیاء و ستاد نماز جمعه هم به خاطر برپایی مراسم سردار سلیمانی و استقبال از شهید گمنام تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

امام جمعه عسلویه ادامه داد: شهید سلیمانی به گردن همه حق دارد و در قبال شهید سلیمانی هر کاری بکنیم کم است. سردار مخلصی که شهادت حق او بود در عصر ما شخصیتی کم نظیر و بی نظیر بود.

وی اضافه کرد: اخلاص، ایمان، تواضع، تقوا، صداقت، ایثار، جهاد، مقاومت و درایت ایشان مثال زدنی بود. از ایشان استمداد بطلبیم و از روح بلندش کمک بخواهیم تا دست ما را بگیرد.

هاشمی‌نژاد در تذکری از بی حرمتی به حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه انتقاد کرد و افزود: چرا بعضی‌ها دانسته یا نادانسته در این ایام مراسم عروسی بر پا کردند و حرمت شکنی کردند؟ می‌گویند ما نمی‌دانستیم ایام شهادت است. چرا نمی‌دانید؟ مگر شما در کدام کشور زندگی می‌کنید؟ در عربستان یا اروپا زندگی می‌کنید؟

وی گفت: با کمال پر رویی جشن برگزار می‌کنید. از رسانه‌ها از رسانه ملی نشنیدید که ایام فاطمیه است. باید برخورد شود دستگاه‌های مربوطه باید برخورد کنند باید تذکر داده شود که دیگر چنین اتفاقی نیفتد.

کد خبر 5394123

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید گمنام قاسم سلیمانی شهید سلیمانی سید علی هاشمی نژاد عسلویه خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا اسلام و انقلاب سردار سلیمانی شهید سلیمانی جمعه عسلویه هاشمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولیفقیه در سپاه انصار استان همدان، گفت: مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، محسن همدانی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: اگر اخبار اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط نهادها انجام می‌شود، به هنگام نباشد جبهه دشمن دست به‌کار شده و زحمات افراد بی‌فایده می‌شود.

وی با تشریح جایگاه مهم اطلاع‌رسانی در فضای کنونی جهان درباره عملیات طوفان‌الاقصی، گفت: شاید روزمرگی‌ها سبب شده توجه مردم به این عملیات بزرگ کم شود، اما بزرگی این عملیات به این است که حماس به عنوان یک گروه کوچک هفت ماه است که در حال مقاومت در برابر یکی از قدرت‌های نظامی منطقه است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان همدان با اشاره به مقاومت مثال‌زدنی مردم غزه، درباره عملیات وعده صادق، افزود: از تمام اقصی نقاط کشور موشک‌هایی به سمت اسرائیل شلیک شده و پادگان و پایگاه‌هایی که از آنجا اقدام به ترور فرماندهان ما کرده بودند مورد هدف قرار گرفتند.

وی با بیان تاریخچه شکل‌گیری هفته عقیدتی پرداخت و عنوان کرد: رهبر گروه فرقان فردی تحصیل‌کرده بوده و حتی تفسیر قرآن دارد، اما بیماری فکری و اعتقادی او سبب شد افراد بسیاری همچون شهید مطهری به شهادت برسند.

همدانی با بیان نظرات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب پیرامون آثار برجسته و مهم شهید مطهری و همچنین لزوم مطالعه آنها گفت: 124 جلد کتاب از شهید مطهری در عرصه‌ها و موضوعات مختلف به جا مانده که به دلیل قلم روان و جذابی که دارند خواندن آنها، برای هر قشری مناسب است.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام علیرضا جمشیدپور، معاون عقیدتی سیاسی سپاه استان نیز با گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی، اظهار داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مبنای تئوری و فکری آن مستحکم است.

وی با بیان اینکه در هفته عقیدتی و سیاسی 30 عنوان برنامه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری کوهپیمایی خانوادگی نیروهای کادر سپاه و بسیج، برگزاری همایش حکمت مطهر، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری 15 مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برپایی نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با محوریت شهید تقی بهمنی، تجلیل از مربیان جهادی، راه‌اندازی کانال‌های پاسخگویی به شبهات رایج در بین دانش‌آموزان، برگزاری لیگ‌های ورزشی، شرکت در نماز جمعه، برپایی نشست‌های بصیرتی و حلقات صالحین از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری