Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام مرتضی جعفری، امام‌جمعه کوهبنان  پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام پیامبر اکرم (ص) خطاب به ابوذر گفت: اصل دین پارسایی و پرهیزگاری و همچنین راس دین، پیروی از خداوند تبارک و تعالی است پس بکوش که پرهیزگار باشی و اگر می‌خواهی قوی‌ترین افراد باشی به خدا توکل کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از مساجد، تکایا، خیران، وعاظ، مبلغان و  مداحان که در دهه فاطمیه در برگزاری مراسم روضه خوانی خصوصا از بانیان مراسم دومین مراسم سالگرد سردار دل‌ها و یادواره شهدای شهرستان و شهدای گمنام که در مسجد جامع کوهبنان برگزار شد از جمله سردار آبنوش سخنران مراسم، بسیجیان، هیئت امنای مسجد جامع، شرکت کنندگان در مراسم خصوصا نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد. 

 خطیب جمعه کوهبنان می گوید:  تهدیدات دشمنان از اول انقلاب شروع شده و همچنان ادامه دارد و آنان افراد نفوذی اجیر کردند که با اسلام، انقلاب و ولایت دشمنی کنند؛ اما ایمان و اراده قوی مردم ایران، توکل به خدا، اطاعت از ولایت و رهبری، صبر و اتحاد مردم باعث پیروزی و نجات ایران اسلامی شده است.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: اگر بصیرت نداشته باشیم، راه هدایت را گم خواهیم کرد و در منجلاب باطل خواهیم افتاد.

به‌گفته حجت الاسلام جعفری اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم باید در مساله علم و اطلاعات گام برداریم.

او گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به خاطر تقوای الهی، اطاعت پذیری و سرباز ولایت بودن محبوب قلوب مردم در جای جای جهان شد.

امام جمعه کوهبنان گفت: امروز تمام عزت اطاعت از ولایت و رهبری است و  سردار دل ها، چون اطاعت از خدا، رسول خدا، ولایت و رهبری داشت به مقام شهادت که آرزوی دیرینه اش بود رسید و عاقبت بخیر شد.

او می گوید:  قیام ۱۹ دی در سال ۵۶ به واسطه مطلب اهانت آمیز به حضرت امام (ره) در روزنامه شکل گرفت و در همین سال  فرزند برومند حضرت امام (ره)، کسی که مجتهد، اهل علم و بصیر بود، به شهادت رسید.

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در کنار حوادث ۱۹ دی،  با بیداری و حضور روحانیت، دانشگاهیان، اصناف و بازاریان و مردم در صحنه جرقه انقلاب شعله ور شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید به واسطه رحمت باران و برف شاکر خداوند باشیم و  دعا کنیم که این نعمت همچنان بدون ضرر بر ما نازل شود.

امام جمعه کوهبنان گفت: بایستی مصرف انرژی خصوصا گاز، خورد و خوراک خصوصا مصرف نان را مدیریت کنیم تا دچار اسراف نشویم.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است