Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید که در بررسی قرارداد ویلموتس متوجه شده‌اند که در قرارداد این مربی سه مدل متن وجود داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان قاضی‌زاده هاشمی، نماینده مجلس شورای اسلامی که در رابطه با برخی مشکلات فدراسیون فوتبال از جمله اساسنامه و بند یک آن میهمان برنامه ورزش و مردم بود در بخشی از صحبت‌های خود به مسائلی اشاره کرد که در نوع خود جالب توجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس که به نوعی با حضور غلامرضا رفیعی، مشاور حقوقی رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بند یک اساسنامه مناظره می‌کرد ضمن اشاره به این بحث که در صورت تغییر قانون در قبال فدراسیون فوتبال چیزی حدود 22 قانون از جمله قانون تجارت، دیوان محاسبات و ... نیز باید تغییر کند به چالش‌هایی در این فدراسیون اشاره کرد که برای فوتبال کشور دردسرساز شده است.

قاضی‌زاده هاشمی پیش از ورود به بحث اساسنامه با اشاره به اینکه مجلس بارها پیگیر قراردادهای خارجی بوده اما پاسخ روشنی از فدراسیون داده نمی‌شد، اظهار داشت: اواخر مجلس قبلی، درباره قرارداد ویلموتس روشنگری کردیم و همان زمان درباره قرارداد کالدرون و استراماچونی هم ارزیابی داشتیم، اما جالب بود که متن قرارداد را از جای دیگری پیدا می‌کردیم.

وی ادامه داد: متنی که به ما در رابطه با قرارداد ویلموتس ارائه شد، واقعی نبود. متن را از جای دیگری پیدا کنیم و متوجه شدیم سه مدل متن وجود داشته است. حتی روند قرارداد کارلوس کی‌روش را از سال اول تا آخر بررسی کردیم که نشان دهنده این بود عوامل غیر ورزشی و غیر حقوقی در متن قرارداد وجود داشت. مثلاً هر کسی آمده، رفاقتی داشته خواسته یک مورد هم در قرارداد بگنجانیم یا به کی‌روش چه می‌خواهی و آن را هم اضافه کرده‌اند.

شکوه‌فر: سوال نمایندگان مجلس در مورد قرارداد ویلموتس جزو اختیارات آنها است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی ویلموتس کارلوس کی روش تیم ملی ویلموتس قرارداد ویلموتس فدراسیون فوتبال قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!