Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_امام جمعه ساری گفت: در سالهای گذشته صنایع مادر تخصصی در مازندران تعطیل و به قیمت ناچیز واگذار شدند و باید تیمی برای علت یابی این گونه واگذاری ها در استان شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان در جمع نمازگزاران ساری با دعوت همگان به تقوای الهی، تقوا را عامل عاقبت بخیری بشریت دانست و اظهار داشت: بدترین بیماری و بالاتر از بیماری جسمی،  بیماری دینی است و باید از خداوند باری تعالی طلب عافیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مردم مازندران در استقبال و تشیع شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس که یک هفته در استان میهمان بودند، به خوبی شهدا را بدرقه کردند و مردم و هیات های مذهبی در برگزاری مراسم فاطمیه نیز به خوبی ارزشها را حفظ نگه داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به برپایی غرفه ایران در اکسپوی دبی نیز اشاره کرد و افزود: حضور غرفه ایرانی در این نماشگاه در شأن ایران اسلامی نبود و نتوانستند توانمندی کشور را در تولید علم و دانش عرضه کنند، اما کشورهای دیگر دیگر توانمندی علمی خود را به رخ کشیدند و باید مسئولان این موضوع مواخده شوند.

لائینی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به 18 دی 57 به عنوان افتخار ساری در قیام انقلابی، یادآورشد: از هشت شهید انقلاب اسلامی در ساری، سه شهید عسگری توحیدی، حسن عابدین پور و محمود علامه در واقعه 18 دی 57 شهید شدند اما در تمثال شهدا در میدان شهدا نصب نشده است و خانواده‌های شهدا از مسئولین برای حفظ شان شهید انتظار دارند و پیشنهاد می شود میدان شهدا به میدان 18 دی تغییر نام یابد.

امام جمعه کرمان: تمام ویژگی‌های مالک اشتر در شهید سلیمانی موج می‌زدامام جمعه شیراز: انقلاب اسلامی خداباوری را در دنیا احیا کردپیکر امام جمعه سابق تایباد تشییع و تدفین شد + فیلم و عکس وی با تاسف تعطیلی مراکز صنعتی و تولیدی مازندران در سال‌ها گذشته که موجب رکود صنعتی استان و بیکاری جوانان شد، خاطرنشان کرد: در کارخانه های استان صدها نفر کار می کردند و این کارخانه های مهم مفت فروخته شده است و قوه قضائیه باید تیم کارشناسی برای جلوگیری از واگذاری کارخانه‌های صنعتی داشته باشد و تیمی برای پیگیری کارخانه‌هایی که در گذشته واگذار شدند، فعال کند تا ببیند چرا کارخانه‌ها مفت و به بهای ناچیز فروخته و زمین زده شدند. انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • واگذاری کارخانه سامان کاشی بروجرد به هیات حمایت از صنایع
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت