Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، بر پایه ولادت‌های ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور در پاییز سال ۱۴۰۰ مجموعا ۲۸۷ هزارو ۱۷۳ ولادت در کشور به ثبت رسیده است که از این میزان آقایان ۱۴۷ هزارو ۶۴۵ ولادت و بانوان ۱۳۹ هزارو ۵۲۸ ولادت را به خود اختصاص داده اند.

از مجموع ولادت‌های ثبت شده در پاییز سال جاری در کشور به ترتیب استان تهران با ۳۷ هزارو ۱۱۶ نفر، استان خراسان رضوی با ۲۷ هزارو ۲۹۱ نفر و استان خوزستان با ۲۴ هزارو ۴۱۴ نفر در رتبه‌های اول تا سوم بیشترین تعداد ولادت در پاییز سال جاری قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان های سمنان با یکهزارو ۷۷۲ نفر، ایلام با یکهزارو ۹۹۲ نفر و کهگیلویه و بویراحمد با ۲ هزارو ۵۸۶ نفر به ترتیب در کل ولادت های پاییز سال جاری رتبه کمترین ولادت در کشور را به خود اختصاص داده اند.

در استان تهران از میان کل ۳۷ هزارو ۱۱۶ ولادت ثبت شده، ۱۹ هزارو ۱۹۹ نفر مرد و ۱۷ هزارو ۹۱۷ نفر زن در ولادت ها به ثبت رسیده است. در استان سمنان نیز از میان کل یکهزارو ۷۷۲ ولادت ثبت شده ۹۴۴ نفر مرد و ۸۲۸ نفر زن در ولادت های این استان به ثبت رسده است.

در پاییز سال ۱۴۰۰ مجموعا ۱۲۴ هزارو ۶۹۱ فوت در کشور به ثبت رسیده است که از این میزان آقایان ۶۹ هزارو ۴۷۴ فوت و بانوان ۵۵ هزارو ۲۱۷ فوت را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش ایسنا، همچنین بر پایه مرگ و میرهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور، از مجموع فوت‌های ثبت شده در فصل پاییز سال جاری در کشور، استان تهران با ۱۹ هزارو ۶۷۰ فوت (ثبت ۱۱هزارو ۱۲۰ فوت برای آقایان و ۸هزارو ۵۵۰ فوت برای بانوان)، استان خراسان رضوی با ۹ هزارو ۶۹۵ فوت (ثبت ۵هزارو ۲۵۲ فوت برای آقایان و ۴هزارو ۴۴۳ فوت برای بانوان) و استان اصفهان با ۸ هزارو ۳۸۳ فوت (ثبت ۴هزارو ۶۳۵ فوت برای آقایان و ۳هزارو ۷۴۸ فوت برای بانوان) به ترتیب بالاترین میزان فوت در کشور را به خود اختصاص داده اند.

در پاییز سال جاری همچنین در سه استان ایلام با ۷۹۸ فوت (ثبت ۴۳۴ فوت برای آقایان و ۳۶۴ فوت برای بانوان)، استان کهگیلویه وبویراحمد با ۸۶۵ فوت (ثبت ۵۱۰ فوت برای آقایان و ۳۵۵ فوت برای بانوان) و استان سمنان با یک هزارو ۱۳۹ فوت (ثبت ۶۱۵ فوت برای آقایان و ۵۲۴ فوت برای بانوان) به ترتیب کمترین میزان فوت در کشور به ثبت رسیده است.

منبع: الف

کلیدواژه: خود اختصاص داده اند ثبت رسیده پاییز سال جاری ثبت شده پاییز سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان، آمار مرگ‌ومیر در این استان در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد پنج هزار و ۴۲۰ واقعه فوت به ثبت رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱.۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از تعداد فوت‌های ثبت شده در سال گذشته، ۵۷.۶ درصد مرد و ۴۲.۴ درصد زن بوده‌اند که بر اساس همین آمار سال قبل در مقابل هر ۱۳۶ مرد فوت شده ۱۰۰ زن فوت شده‌ است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به آمار ثبت ولادت در این استان گفت: سال قبل ۱۳ هزار و ۹۲۳ واقعه ولادت در استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۴۲ مورد ولادت مربوط به مادران پایین‌تر از ۳۵ سال بوده است.

وی با اشاره به صدور آنی شناسنامه در استان افزود: ثبت احوال استان هم اکنون در ۱۲ اداره مستقل و ۲۰ دفتر پیشخوان فعال درسطح استان در حال ارائه خدمات به مردم است و تلاش این اداره کل ارائه خدمات در اسرع وقت است، اما با توجه به پراکندگی جمعیت نیازمند همکاری سایر دستگاه‌ها در این پروژه خواهیم بود که بتوانیم خدمات مطلوب‌تری در سریع‌ترین زمان ممکن به مردم ارائه دهیم.

کد خبر 749580

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • زمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل مشخص شد
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت