Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@05:24:57 GMT

باید حاج قاسم را الگو قرار دهیم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۵۹۳۱

باید حاج قاسم را الگو قرار دهیم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیریم.

آیت‌الله مصطفی علما، امروز(۱۷ دی) در خطبه‌های  نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه باید همچون حاج قاسم عمل کنیم، گفت: سردار سلیمانی شخصیتی بین‌المللی بود و باید ایشان را الگو قرار دهیم.

آیت‌الله علما با بیان اینکه حیات و ممات حاج قاسم در فرهنگ مقاومت تاثیر گذار بوده، به تاثیر گذاری شهادت حاج قاسم در نهادینه شدن فرهنگ مقاومت در منطقه اشاره و اظهار کرد: به برکت خون سردار سلیمانی فرهنگ مقاومت در منطقه رشد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرمانشاه سپس از حاج قاسم به عنوان مرد عمل یاد کرد و افزود: سردار سلیمانی در عرصه میدان حاضر بود و هرگز میدان را ترک نمی کرد.

امام جمعه کرمانشاه اشاره ای هم به تشییع جنازه میلیونی حاج قاسم داشت و  گفت: حضور اقشار مختلف جامعه و عزاداری  12 کشور برای ایشان نشان از شخصیت مهم و تاثیرگذار ایشان در منطقه و دنیا دارد.

وی با بیان اینکه امروز دنیا و حتی آمریکا به عظمت این مرد اعتراف کرده، گفت: هر کس به پشتوانه اسلام پیش برود، مثل او فرد تاثیرگذاری خواهد شد.

آیت‌الله علما ادامه داد: اقتدار اسلام تا جایی است که  امام (ره) که یک پیرمرد 80 ساله بود با تکیه بر آموزه های اسلام توانست در برابر شرق و غرب بایستد.

وی در ادامه اقتدار کنونی ایران اسلامی را نشئت گرفته از اسلام عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به برکت اسلام مقتدر شده و دشمنان در برابر اقتدار ایران اسلامی حرفی برای گفتن ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه استانی سیاسی كرمانشاه جمعه کرمانشاه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این دیدار دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ابراز خوشحالی از فراهم شدن فرصت دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی در توسعه این رشته در آسیا داشته و تلاش‌ها و همکاری‌های رئیس انجمن سپک تاکرا با مسوولان بین المللی این رشته قابل تقدیر است.

حلیم بن قادر در ادامه سخنانش نقش تاثیرگذار ایران در ورزش جهان به ویژه کشورهای اسلامی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ایران به عنوان کشوری بزرگ و با دیدگاه‌های مهم در ورزش جهان بسیار تاگذار بوده به طوریکه هم اکنون بسیاری از کشورها از ایران الگو برداری می‌کنند.

وی افزود: نگاه ویژه جمهوری اسلامی ایران به ورزش زنان، ورزش کشورهای مسلمان را نیز تحت تاثیر قرارداده و هم اکنون بسیاری از این کشورها، پوشش اسلامی زنان ورزشکار ایرانی را برای ورزشکاران زن خود برگزیده‌اند.

رییس فدراسیون آسیایی سپک تاکرا همچنین به مسابقات جهانی این رشته در کوالالامپور اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان دعوت کرد به عنوان میهمان ویژه در اختتامیه این رویداد حضور پیدا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت ایران در حوزه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی را مورد توجه قرار داد و پیشنهاد راه اندازی آکادمی جهانی سپک تاکرا در ایران را مطرح کرد.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ٢٢ مرداد با حضور ١٢ کشور در ایران گفت: امیدوارم میزبانی خوبی برای ورزشکاران حاضر در این رویداد مهیا کنیم.

در ادامه کیومرث هاشمی پیشنهاد کرد که نشست هیات رئیسه کنفدراسیون جهانی در حاشیه برگزاری مسابقات زیر ٢٣ سال آسیا در ایران برگزار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ایران از زیر ساخت‌های مناسب برای میزبانی رویدادهای بزرگتر نیز برخوردار است اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا مسابقات جهانی این رشته را در ایران میزبانی کنیم.

کد خبر 6096623

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه