Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:25:28 GMT

شکایت مجلس از ترک فعل روحانی درباره سرخابی ها

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۵۹۴۸

شکایت مجلس از ترک فعل روحانی درباره سرخابی ها

"احمد نادری" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با برنا، با ابراز تاسف نسبت به حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که مجلس از حسن روحانی به دلیل ترک فعل درباره ۲ باشگاه تهرانی شکایت می‌کند.

وی ادامه داد: در سال‌های قبل بارها نسبت به حرفه‌ای شدن استقلال و پرسپولیس هشدارهای متعددی به فدراسیون فوتبال داده شده بود که علیرغم اطلاع دولت قبل از این موضوع هیچ اقدامی برای حل مشکلات این ۲ باشگاه انجام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد شدید نسبت به بی تفاوتی دولت روحانی نسبت به امورات کشور گفت: همان دولتی که ارز را به دلیل سیاست‌های غلط به آن قیمت بالا می‌رساند و نسبت به مشکلات کرونا برای جان و اقتصاد مردم بی تفاوت بود، درباره استقلال و پرسپولیس همانقدر بی تفاوتی از خود نشان داد که امروز هر دوی این تیم‌ها از آسیا حذف شده‌اند.

نادری از عملکرد وزرای اقتصاد و ورزش دولت روحانی انتقاد و تصریح کرد: امروز وقت آن رسیده دولت روحانی بابت تمام مشکلاتی که برای مردم ایجاد کرده پاسخگو باشد.

وی از استفاده نمایندگان از ابزارهای قانونی خود مانند کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خبرداد و گفت: نمایندگان هم از ابزارهای قانونی خود در مجلس مانند کمیسیون اصل ۹۰ استفاده خواهند کرد و هم شکایتی از حسن روحانی برای ترک فعل در این زمینه تهیه و تقدیم دستگاه قضایی خواهند کرد. نامه ای هم برای تاکید بر دادگاهی شدن حسن روحانی به قوه قضائیه خواهیم نوشت./برنا

منبع: فردا

کلیدواژه: استقلال و پرسپولیس شکایت مجلس ترک فعل روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل ایرالکو، هوادار تبدیل به تنها نماینده تهرانی در جمع هشت تیم برتر جام حذفی شد. این اتفاق د حالی رخ داد که از آخرین باری که خبری از استقلال و پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی نبوده، 20 سال می‌گذشت.

در فصل 84-1383 بود که ابتدا استقلال با شکستی ناباورانه در ضربات پنالتی مقابل شاهین بوشهر در یک شانزدهم از مسابقات کنار رفت و سپس پرسپولیس بود که با نتیجه یک بر صفر برابر ابومسلم مشهد مغلوب شد تا در مرحله یک چهارم نهایی خبری از سرخابی‌های پایتخت نباشد.

جامی که در پایان روی دستان علی دایی در تیم صباباطری تهران بالا رفت تا سومین قهرمانی صبایی‌ها در جام حذفی رقم بخورد. جالب آنکه آن زمان فینال جام حذفی به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شد و دو تیم صبا و ابومسلم در مجموع با تساوی 2 بر 2 کارشان به ضربات پنالتی کشید که یاران دایی بهتر عمل کردند و با نتیجه 4 بر 2 مقابل مشهدی‌ها به برتری رسیدند.

پنالتی‌های صباباطری توسط دایی، نوازی، سهراب بختیاری‌زاده و سعید دقیقی جوان تبدیل به گل شد و در طرف مقابل نیز ضربات مجتبی جباری و آندو تیموریان به گل تبدیل شد اما ضربات فضلی و ناصحی تبدیل به گل نشد تا جام به صباباطری برسد.

از آن فصل تا کنون هرگز شاهد غیبت این دو تیم در یک چهارم نهایی نبودیم که سرانجام طلسم 20 ساله به دست تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک شکسته شد.

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • حربه زنگ زده یهودستیزی
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!