Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: ۲ ایستگاه سنجش سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا و بیش از ۱۲۰۰ نفر از نمازگزاران به‌صورت رایگان ویزیت شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم‌آباد، به مناسبت شهادت فاطمه الزهرا(س) ظهر امروز دو ایستگاه سنجش سلامت در مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد برپا شد تا به نمازگزاران در نماز جمعه این هفته خرم‌آباد به‌صورت رایگان ویزیت ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالوحید ملک آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: امروز اعضای سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت شهادت فاطمه الزهرا(س )با حضور در نماز دشمن شکن جمعه و با برپایی دو ایستگاه سنجش سلامت در راستای اجرای میز خدمت به کنترل و اندازه‌گیری فشارخون و قند خون نمازگزاران خرم‌آبادی پرداختند.

تشکیل 19 پرونده تخلف برای اصناف کرمانشاهی از سوی جهاد کشاورزی/ 500 بسیجی به کمک بازرسان آمدندگزارش میدانی تسنیم| محله کرگی میناب پس از چند روز از سیل همچنان زیر آب/ نیروهای جهادی و بسیجی برای حل مشکل پای کار آمدند+فیلمرئیس سازمان بسیج مستضعفین: گفتمان رساندن بشریت به کمالات انسانی فقط در اختیار اسلام ناب است

وی به استقبال نمازگزاران از این طرح  اشاره کرد و افزود: علاوه بر انجام تست قند خون و فشارخون خدمات درمانی رایگان توسط پزشک و کارشناسان در محل مصلی الغدیر خرم‌آباد به نمازگزاران ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان عنوان کرد: در زمانی که  این ایستگاه در محل نماز جمعه برگزار شد بیش از هزار و 1200 نفر از نمازگزاران خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند و موارد در معرض خطر ضمن معاینه توسط پزشک مورد مشاوره قرار گرفتند همچنین علاوه کنترل قند خون و فشار خون و ویزیت، ماسک رایگان به نمازگزاران توزیع شد.

انتهای پیام/642/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایستگاه سنجش سلامت بسیج جامعه پزشکی سازمان بسیج خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا