Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرستان داراب به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده معظم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی اشاره و بیان کرد: معظم له در فرازی از رهنمودهای خود برای چندمین‌بار، به ‌نکته بسیار مهمی در رابطه با حذف اسم و عکس سردار سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند و فرمودند: «برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها حتی از اسم شهید و واهمه‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و این واقعیت باید مسئولان فضای مجازی کشور را نیز هوشیار کند تا به‌نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به‌هر شکل و هر جا که اراده کرد، در فضای مجازی برخورد کند.

خطیب جمعه داراب تصریح کرد: هشدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی‌سازی یا کم‌ اثر کردن نفوذ سایبرنتیکِ غرب، با سه روش تسریع در راه‌اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات( پلتفرم‌های داخلی) و ارتقاء سواد رسانه‌ای در سطح افکار عمومی برای این جنگ خاص امکان پذیر است.

خسروی تاکید کرد: مسئولان امر باید توصیه های رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند و در این زمینه فعالیت های اثرگذار انجام دهند.

کد خبر 5394206

منبع: مهر

کلیدواژه: داراب خطبه های نماز جمعه فضای مجازی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب شهید خطبه های نماز جمعه کرمانشاه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی