Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار کرد: فردا یک بازی سخت را پیشرو داریم، دو تیم بالای جدول هستند و امتیازهای نزدیک بهم دارند.

وی تصریح کرد: پیکان تیم جوان با برخورداری از یک مربی و کادر فنی خوب از نظر ساختاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است، تیم را به خوبی آنالیز کریم، بازی فردا یکی از بازی‌های خوب هفته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: هردو تیم فنی هستند و تاکتیک‌های مخصوص به خود دارند که بازی خوب و تماشاگر پسند بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: پیکان با دو سیستم بازی می‌کند که هر دو سیستم را آنالیز کردیم،  قطعاً مثل همیشه تیم آلومینیوم یک بازی خوب را ارائه خواهد داد.

خطیبی بیان کرد: همیشه می‌گویم دوست دارم تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و بعد برای سه امتیاز با استفاده از موقعیت‌ها تلاش کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فنی تیم گفت: باشگاه از هیات مدیره تا بازیکنان و کادر فنی یک تیم یک دل و با صفا و صمیمیت هستیم که این نقطه قوت تیم است، از لحاظ فنی هم همیشه به جز یک بازی از مسائل فنی شرایط خوبی داشتیم و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و تا الان به هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد:حالا انتظار از تیم رفته بالا رفته، ولی تا الان واقعا از تیم راضی هستم و به هدفی که داشتیم رسیدیم، همه تیم‌ها ممکن است به دلیل چند بازی جام حذفی کیفیت‌شان پایین بیاد به دلیل اینکه تیم‌ها سه هفته است که فقط ریکاوری می‌کنند و فرصت کافی برای مسائل فنی ندارند.

خطیبی گفت: در چند هفته سعی کردیم هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم مسائل فنی را به بازیکنان ارائه دهیم، به همین دلیل افت چندانی نداشتیم، و امیدوارم که در سایر بازی‌های باقی مانده بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: چند بازی پیشرو در نیم فصل و جام حذفی باقی مانده که سعی داریم با توجه به برگزاری این بازی‌ها در زمین خودمان نهایت استفاده را از میزبانی ببریم، مطئمن باشیم جز پنج تا شش نیم اول در نیم فصل خواهیم بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: علیرضا نقی‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی فردا نخواهد بود، هرچند آماده بازی است اما نمی‌خواهیم مصدومیتش تشدید شود.

خطیبی گفت: متاسفانه مدیران دنبال ساختار نیستند، تنها به دنبال برد و کسب محبوبیت هستند، بسیاری از تیم‌ها هنوز زمین بازی ندارند، لازم است که مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز سرمربی تیم آلومینیوم اراک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • آلومینیومی‌ها در کنار کودکان مبتلا به سرطان
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)