Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی مس رفسنجان گفت:صبح که متوجه شدم استقلال و از رقابت‌های آسیا حذف شدند، بسیار ناراحت شدم، چون این دو تیم توی زمین زحمت کشیدند، نتیجه گرفته بودند و حقشان بود در آسیا شرکت کنند. امیدوارم این مشکلات در فوتبال ما حل شود که زحمات باشگاه‌ها به هدر نرود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: استقلال بسیار تیم محترمی است چون هواداران کثیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافاً این تیم در شرایط خوبی قرار دارد. بازی فردا به دلیل تشابهاتی که از نظر فنی دو تیم دارند با کیفیت خواهد بود.

وی افزود: برای این بازی همه بازیکنان را در اختیار نداریم، ولی به نسبت هفته‌های اخیر وضعیتمان بهتر است، چون ما در بازی با نساجی و گل گهر سه یا چهار بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، ولی شرایط ما برای این بازی کمی بهتر است.

ربیعی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند فردا اولین شکست استقلال را در این فصل رقم بزند، بیان کرد: به هر حال استقلال رکورد خوبی به جا گذاشته، ولی مس هم نشان داده که تیم با شخصیتی است، ما هدف و برنامه خودمان را داریم و سعی می‌کنیم در این بازی مثل مسابقه‌های گذشته بازی کنیم و تفاوتی با دیدارهای قبل ندارد و به دنبال گرفتن امتیاز هستیم.

وی ادامه داد: ما جزو تیم‌هایی هستیم که نسبتاً بازی تهاجمی را در دستور کار خود داریم، و این ایده و برنامه را حفظ خواهیم کرد. بالاخره هر دو تیم گاهی اوقات، هم دفاع می‌کنند و هم حمله را انجام می‌دهند، این اجتناب ناپذیر است. ولی اینکه ما کامل عقب نشینی کنیم؛ اصلاً درست نیست و قطعاً هر دو تیم بازی باکیفیتی انجام می‌دهند. انشاالله فردا روز خوبی برای ما باشد.

سرمربی مس رفسنجان در پایان خاطر نشان کرد: من صبح که متوجه شدم استقلال و از رقابت‌های آسیا حذف شدند، بسیار ناراحت شدم، چون این دو تیم توی زمین زحمت کشیدند، نتیجه گرفته بودند و حقشان بود در آسیا شرکت کنند. امیدوارم این مشکلات در فوتبال ما حل شود که زحمات باشگاه‌ها به هدر نرود.

کد خبر 547121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان تیم فوتبال استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد.

در حالی کوپال ناظمی با کمک‌های بهمن عبداللهی و صادق رستمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که استقلال خوزستان پس از کسب یک برد و یک تساوی در ۲ هفته اخیر برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند. در آن سوی میدان هم ملوان پس از دو شکست متوالی در دو هفته اخیر برای قرار گرفتن در رده چهارم و ماندن در کورس کسب سهمیه، در پی بازگشت به جاده برد بود.

ملوان که برای جبران نتایج هفته‌های اخیر در این بازی دورخیز کرده بود، در دقیقه ۳۸ توسط رضا جعفری به گل رسید و در اهواز یک بر صفر از استقلال خوزستان پیش افتاد. نیمه اول با همین تک گل به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، استقلال خوزستان که برای جبران جلو کشیده بود، سرانجام در دقیقه ۶۰ توانست با ضربه عثمان اندونگ، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تا پایان نیمه دوم با وجود تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا در نهایت جدال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال خوزستان با کسب دومین مساوی متوالی، ۲۱ امتیازی شد و در رده پانزدهم و ماقبل آخر جدول باقی ماند تا همچنان خطر سقوط، بیخ گوش این تیم باشد. ملوان هم ۴۵ امتیازی شد و از رده پنجم تکان نخورد.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق‌زاده، حسن شوشتری، علیرضا کاظمی، ابوالفضل کوهی، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی، رضا جعفری و محمد عمری

سرمربی: مهدی تارتار

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • محمدی-بلانکو، زوج خط حمله استقلال برای قهرمانی!
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • سلاجقه: حدود ۶۰ میلیون متر مکعب از حقابه هیرمند رهاسازی شد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم