Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق آخرین اطلاعات اداره هواشناسی در نِگور مرکز شهرستان دشتیاری و باهوکلات ۱۱۵ میلی‌متر بارش داشته‌ایم که در پی بارندگی‌های نهم تا پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۰ راه‌های روستایی، زمین‌های کشاورزی، خانه‌های خشت و گلی  غیرمستحکم و سایر زیرساخت‌ها دچار خسارت شده و مردم این مناطق نیازمند کمک‌های امدادی و جبران خسارات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته عادل عفتی فرماندار دشتیاری، یازده گروه راهداری، چهار گروه از شرکت توزیع نیروی برق، ۲ تیم از بخشداری‌های تابعه و گروه‌های بنیاد مسکن و هلال احمر در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان این شهرستان هستند.

توزیع بسته‌های معیشتی بین اهالی مناطق مرزی و دورافتاده دشتیاری نیز با حضور رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار، عفتی فرماندار دشتیاری و جمعی از مسوولان و نیروهای امدادی از صبح امروز (جمعه) آغاز شده است.

دشتیاری با جمعیتی بیش از ۸۰ هزار نفر از شمال به راسک، از غرب به بخش پلان و بخش مرکزی چابهار، از شرق به کشور پاکستان و از جنوب به آب­‌های آزاد اقیانوس هند و دریای عمان متصل است.

این شهرستان دارای ۲ شهر با نام‌های نِگور  و بِریس و ۲ بخش، مرکزی به مرکزیت شهر نِگور و بخش باهوکلات به مرکزیت روستای باهوکلات و چهار دهستان (دهستان نگور، سندمیرثعبان، درگس و باهوکلات) است.

در پی بارندگی‌های اخیر راه ارتباطی ۱۸ روستای دشتیاری مسدود شده است و نیروهای راهداری و امدادی درحال بازگشایی مسیرها هستند تا کمک‌ها با سرعت بیشتری به این منطقه ارسال شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار امداد رسانی بارش باران سیل پروندهٔ خبری وقوع سیلاب در ۴ استان جنوبی و تلاش برای امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار امداد رسانی سیستان و بلوچستان چابهار امداد رسانی بارش باران سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعید پاشازاده اظهار داشت: در حال حاضر این طرح به صورت آزمایشی در روستای باری در بخش انزل ارومیه در حال اجرا است و به زودی در دیگر روستاهای این شهرستان نیز اجرا خواهد شد.

وی افزود: در این طرح قرائت کنتور، صدور به روز صورتحساب آب بها، ارزیابی واحدهای مسکونی و غیرمسکونی در خصوص تغییر کاربردی و تغییر تعداد واحد،برداشت نقاط UTM محل کنتور آب، شناسایی انشعابات غیرمجاز، شناسایی واحدهای خالی از سکونت، شناسایی واحدهای دارای سکونت غیردائم، بروزرسانی شماره همراه مشترکین اجرا خواهد شد.

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در خصوص تاثیر اجرای این طرح نیز گفت: اجرای این طرح باعث افزایش میزان رضایت‌مندی مشترکان و تکریم آنها می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • چرا اسرائیل درصدد کنترل نوار مرزی مصر ـ غزه است؟
  • از رفح تا قاهره؛ چرا اسرائیل درصدد کنترل نوار مرزی مصر ـ غزه است؟
  • شهرستان دیر فاقد انبار تجهیزات پشتیبانی امدادی هلال احمر است
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • ارتفاعات و روستاهای تکاب در چهل و نهمین روز بهار سفیدپوش شد
  • بارش برف بهاری در روستاهای شهرستان اسکو + فیلم
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی روستاهای کاخک نخواهیم داشت
  • قطعی برق در چاه موتورهای کشاورزی در روستاهای کاخک نخواهیم داشت