Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:17:26 GMT

آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر از منطقه خارج شوند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۶۳۳۶

آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر از منطقه خارج شوند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به حضور پررنگ عراق‌ها در محل شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس واقع در فرودگاه بغداد اظهار کرد: با نفرتی که در بین مردم عراق به ویژه نیروهای مقاومت وجود دارد بهتر است که آمریکایی‌ها هرچه سریع‌تر بدون هیچ گونه بهانه‌ای نیروهای خود را از عراق خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای ۵ در دفاع مقدس بیان کرد: رزمندگان شجاع سپاه اسلام در این عملیات با عزمی راسخ و توکل به خدا با جوانمردی و ایثار تمام وارد میدان شدند و بعثی‌ها با وجود همه حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که غرب و شرق از آنها می‌کرد مغلوب رزمندگان ایران شدند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه شهدای گرانقدری در عملیات کربلای ۵ تقدیم اسلام شدند، تصریح کرد: ۱۰ درصد از کل هواپیمای عراقی در این عملیات منهدم و قطعنامه ۵۹۸ نیز پس از آن در سازمان ملل تصویب شد، چراکه متحمل خسارت‌های بسیار سنگینی شد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نخستین دیدار خود با هیئت دولت بر مسئله تقویت اعتماد عمومی و بازگردانی امید به مردم تأکید کردند، گفت: اعتماد مردم در واقع بزرگترین سرمایه دولت به شمار می‌رود و در این راستا برای حفظ اعتماد عمومی باید وعده‌های داده‌شده باید جنبه عملی پیدا کنند وگرنه با عدم اعتماد مردم مواجه خواهیم شد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه این موضوع یک هشدار مهم است که باید بازسازی عمومی مهمترین رسالت دولت است، خاطرنشان کرد: مردم سالاری دینی بدون حضور مردم معنی ندارد و شرایط خاص سیاسی و اجتماعی فعلی جامعه اهمیت تقویت اعتماد به مردم را دو چندان می‌کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور در این مسیر در حال حرکت است، اظهار کرد: نزدیکی به مردم با حضور میدانی در حال انجام است که این موضوع جای تقدیر دارد و باید با تلاش بیشتر مشکلاتی را که قابل حل است رفع کرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه دولت در ایجاد امید به مردم و بازگردانی و تقویت اعتماد به مردم دلسوزان را با خود همراه کند، متذکر شد: برخی اقدامات در جامعه امیدآفرین هستند و باید برای رفع آن سرعت و تلاش بیشتری به کار گرفته شود.

کد خبر 5394224

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آیت الله حسینی همدانی شهر کرج خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام خطبه های نماز جمعه تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد در یک کنفرانس مطبوعاتی در نیویورک بر تعهد به تلاش برای راه‌حلی که به اشغال فلسطین پایان داده و منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، تاکیدکرد.
 
وی همچنین از کشورهای متحد با رژیم اشغالگر صهیونیست درخواست کرد تا از آغاز عملیات نظامی زمینی در رفح در جنوب غزه منصرف شده و بر پیامدهای فاجعه بار احتمالی برای فلسطینیان در غزه تاکید کرد.
 
گوترش بر ضرورت جلوگیری از قحطی با اطمینان از هدف قرار نگرفتن تلاش‌های بشردوستانه، کاروان‌ها، امکانات و افراد تاکید کرد.
 
پیشتر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بدون توجه به نتیجه مذاکرات آتش‌بس، حمله زمینی خود را در رفح آغاز خواهد کرد.
 
شهر رفح از زمان آغاز عملیات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه محل پناهندگی بسیاری از فلسطینیان شده است.
 

دیگر خبرها

  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • حمایت دانشجویان آمریکایی از مردم غزه از اثرات عملیات «وعده صادق» بود
  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • اسرائیل در گرداب
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • نیرو‌های مسلح یمن: دو ناوشکن آمریکایی و دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • شاهکاری دیگر از انصارالله در دریای سرخ و اقیانوس هند/ سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • نیرو‌های مسلح یمن: ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی آمریکایی وصهیونیستی