Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ساری- وطن‌خواه مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: پیگیری برای مجوز برقراری مرز هوایی خارجی در فرودگاه شهدای رامسر در حال انجام است و مکاتبات و مستنداتی به سازمان هواپیمایی و وزارت کشور ارسال شده که باید پروسه زمانی آن طی شود.

او افزود: امید زیادی برای صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وطن خواه ادامه داد: راه‌اندازی مرز هوایی در فرودگاه شهدای نوشهر نیز ازطریق فرمانداری پیگیری شده است، ولی از فرودگاه شهدای رامسر زمان برتر خواهد بود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: پرواز‌ها در فرودگاه‌های شهدای ساری، شهدای نوشهر و شهدای رامسرباتوجه به فصل زمستان و نوسان تقاضا‌ها ادامه دارد و در مجموع روال عادی پرواز‌ها برقرار است.

وطن خواه افزود: در طول هفته ۸۸ پرواز در فرودگاه شهدای ساری، ۱۸ پرواز در فرودگاه شهدای رامسر و ۸ تا ۱۲ پرواز در فرودگاه شهدای نوشهر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه ساری فرودگاه نوشهر فرودگاه رامسر فرودگاه شهدای شهدای رامسر مرز هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران