Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امامان جمعه در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه سایه سنگین تحریم‌ها و بحران کرونا فشارها و مشکلات اقتصادی زیادی را به جامعه تحمیل کرده است ،تاکید کردند که برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی در شرایطی که دولت سیزدهم در ابتدای کار است،نیازمند استفاده از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، تجارب و تخصص‌های موجود در کشور و همراهی مردم در این برهه زمانی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیبان نماز جمعه با تاکید بر این موضوع که مسوولان قوای سه گانه برای رفع مشکلات کشور باید از شهدا درس بگیرند، تصریح کردند: مسئولان کشور و نمایندگان مجلس در مسیر عبور از مشکلات کنونی از جناح بازی ها بپرهیزند و در مسیر حل مشکلات مانند شهدا از خودشان بگذرند.

آنان در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به قیام خونین ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم اشاره کردند و با بیان اینکه این قیام زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ فراهم کرد، گفتند: این قیام که در پی اهانت روزنامه اطلاعات به حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت باعث شد رژیم پهلوی سقوط کند.

خطیبان نماز جمعه با بیان اینکه این روز یکی از مقاطع مهم و حساس تاریخ سیاسی ملت  ایران است و ۱۹ دی نه فقط در تاریخ قم بلکه در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد بود، افزودند :مردم قم در این روز تاریخی از حریم ولایت، مرجعیت و امام راحل خویش دفاع کردند و نشان دادند که دستگاه طاغوت در مقابل ایستادگی آنان کاری از پیش نخواهد برد.

به گزارش ایرنا، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پیشتر اعلام کرده بود که پس از موج اول کرونا، حداقل ۱۳۷ و حداکثر ۶۹۴ پایگاه در کشور اقامه نماز جمعه داشتند که این نسبت در موج دوم از حداقل ۳۶۱ تا حداکثر ۶۴۴، در موج سوم از حداقل ۵۰ تا حداکثر ۸۰۰، در موج چهارم از حداقل ۵۴ تا حداکثر ۸۱۹ و در موج پنجم به دلیل صدور مجوز برپایی نمازجمعه مناطق قرمز، مشروط به اقامه در محیط باز و با تعداد نمازگزاران تعریف شده در پروتکل ابلاغی، از حداقل ۷۰۴ تا حداکثر ۸۶۹ متغیر بوده که تبعیت و همراهی قابل تحسین ائمه محترم جمعه و ستادهای نمازجمعه سراسر کشور را در راستای اجرایی‌سازی مصوبات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به اذعان مسئولان و دست‌اندرکاران ستاد ملی مقابله با کرونا نشان داد.  

خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی بخش هایی از خطبه های نماز جمعه مراکز استانها را که با رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاههای نماز جمعه در جمع نمازگزاران قرائت شد، به شرح ذیل گزارش کرده اند:

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت:مسئولان کشور و نمایندگان مجلس در مسیر عبور از مشکلات کنونی به فکر رای آوری در دوره‌های بعدی انتخابات نباشند و در مسیر حل مشکلات مانند شهدا از خودشان بگذرند.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: از زندگی شهدا باید درس گرفت و همه برنامه های کشورداری را باید متناسب با راه و مسیر شهدا تنظیم کرد.

وی ادامه داد: آنچه از نظر عقلی،علمی و منطقی به نفع کشور است شاید سخت هم باشد اما عاقبت آن خوب و عاقبت بخیری است که باید انجام شود.

امام جمعه شیراز گفت: می دانیم که شاید انجام برخی کارها سخت باشد اما قطعا این دشواری به گشایش در کار مردم و گره گشایی از مشکلات کشور منجر خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه کشور اکنون به دولت و مجلس نترس نیاز دارد اظهار داشت: اعتماد به قوای سه گانه کشور وجود دارد که امیدواریم آنها بهترین تصمیمات را بگیرند و کشور و مردم را از این گردنه سخت عبور دهند.

آیت الله دژکام گفت:رمز موفقیت ما اعتماد کردن و تبعیت از رهبری است،رفع همه مشکلات کشور در گرو احترام به رهبری و پیروی از منویات ایشان است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس عنوان کرد: باید به آنچه رهبری می فرمایند اعتماد کرد و ببینیم چه ابعادی از اقتصاد مقاومتی زمین مانده که باید به آن عمل شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از قوانین پیچیده است که برای حل این مشکلات باید برخی قوانین اقتصادی اصلاح شود.

آیت الله «حبیب اله شعبانی موثقی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر همدان، افزود: قوانین تورم‌زا موجب ایجاد مشکلاتی برای راه اندازی واحدهای تولیدی شده  به نحوی که بسیاری از تولید کنندگان در پیچ و خم این قوانین گرفتار می‌شوند.

وی با اشاره به سفر رییس جمهور به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید، اظهار داشت: توجه به رهنمودها و توصیه های مراجع عظام بسیار ارزشمند است و دیدار رییس جمهور با علما جای تقدیر دارد.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: توجه به معیشت و اقتصاد کشور از جمله رهنمودهای مراجع عظام تقلید است که به رییس جمهور توصیه کردند.

وی ادامه داد: رییس جمهور در این دیدارها وعده داد که در ماه‌های آینده خبرهای خوبی به مردم برسد و تیم اقتصادی دولت در تلاش است تا در چندماه آینده مشکلات موجود را برطرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: مبارزه با فساد از شعارهای محوری دولت سیزدهم است و بخش عظیمی از عوامل فساد در کشور از قوانین تورم زا سرچشمه می گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم گفت: عدالت باید به مطالبه عمومی و گفتمان رایج در کشور تبدیل شود و تبیین این مهم یکی از تاکیدات جدی رهبر معظم انقلاب است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس اظهار داشت: باید مراقب باشیم قبح و زشتی بی‌عدالتی در جامعه از بین نرود و کارگزاران و مسوولان کشور حساسیت خود را نسبت به عدالت کمرنگ نکنند.

وی مردم را بهترین پشتوانه در تحقق عدالت نامید و ادامه داد: اهل فساد در هر رده و مسوولیتی که باشند نباید احساس آرامش کنند، به طور دائم باید به مفسدان هشدار داد، افرادی که در مسوولیت خود کوتاهی و بی‌عدالتی می‌کنند را باید منزوی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، یکی از بال‌های عدالت را حمایت از مظلوم دانست و بیان کرد: با بی‌تفاوتی نسبت به گرفتن حق مظلوم در جامعه اسلامی عدالت محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده گفت: مسوولان باید احساس کنند که همیشه باید پاسخگوی مردم باشند و اگر این رکن از نظام اسلامی در جامعه ایجاد شود، عدالت حفظ می‌شود.

وی عنوان کرد: در مساله تحقق عدالت و حمایت از مظلومان، جامعه رسانه‌ای و نخبگان باید این موضوع را خوبی برای مردم روشنگری کنند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج نیز گفت: رهبر معظم انقلاب در اولین دیدار با اعضای هیات دولت مساله احیای اعتماد و امید مردم به دولت را بسیار مهم خواندند که فرمودند «اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید داشتند با شما راه می آیند که بزرگترین سرمایه دولت است که مقداری آسیب دیده و باید ترمیم شود و راهش عمل به وعده ها است».

وی به دولت توصیه کرد که باید به جد این مردم را مراعات کنید که یک هشدار جدی است لذا بازسازی اعتماد عمومی مهمترین راهکار دولت سیزدهم است زیرا مردم سالاری دینی بدون پشتوانه مردم ارزش ندارد.

امام جمعه کرج گفت: برای بازسازی اعتماد عمومی نمی توان یک نسخه پیچید بلکه باید به مجموعه ای از رفتارها و تصمیم ها توجه داشت که رییس جمهور و دیگر مجموعه در این مسیر قدم می زنند ولی مشکلات و گرفتاری ها سختی های خود را دارد که به تنهایی دلیلی نیست که کار با سرعت بیشتری جلو نرود و یکی از کارهای مفید نزدیک شدن به مردم با حضور میدانی است که برای اعتماد سازی خوب است که انجام می شود.

وی افزود: مسوولی که در بین مردم حضور دارد ولو عمل به وعده سخت است ولی کمتر حرفی می زند که به آن عمل نکند.

امام جمعه کرج اظهار داشت: باید با تلاش بیشتر مشکلاتی که مردم با آن روز خود را می گذرانند کم شود و دولت با حضور در بین مردم و تصمیات عاقلانه حس امید را زنده می کند ولی سرعت باید بیشتر شود و بدنه کارشناسی کشور و دلسوزان را دولت با خود بیشتر همراه کند.

آیت الله محمد رضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به تداوم گرانی‌ها و فشار اقتصادی بر اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: دولت باید در این بخش نسبت به تقویت نظارت خود اقدام جدی داشته باشد.

وی تصریح کرد: نظارت بر نحوه قیمت‌گذاری‌ها و رعایت عدالت در بخش‌های مختلف جزو خواست عمومی است و باید مردم مسئولان را بیش از قبل یاری دهند.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز گفت:قیام خونین ۱۹ دی سال ۵۶ مردم قم زمینه را برای پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ فراهم کرد.

 آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:این قیام که در پی اهانت روزنامه اطلاعات به حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت باعث شد رژیم طاغوتی پهلوی در سال ۵۷ سقوط کند.

امام جمعه موقت اصفهان هم گفت: بدون شک جامعه نیاز به امنیت دارد لذا نباید مطالبات مردم به تاخیر بیافتد زیرا این خواسته‌ها به حق است ؛ مسوولان باید به مطالبات مردمی اهمیت دهند و پیگیر حل مشکلات باشند.

 آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان که  در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد، افزود:  مردم صاحب انقلاب هستند و گاه مطالبات به حقی دارند اما راه بیان و رفع خواسته‌ها تجمع نیست زیرا در عبور و مرور مردم اختلال ایجاد و باعث اذیت دیگران می‌شود. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه برخی تجمع ها سبب خشنودی دشمنان می‌شود اظهارداشت:  دشمنان نه با مردم هستند و نه با نظام، همانطور که امام (ره) فرمودند هرگاه دیدید دشمن از شما تجلیل می‌کند در راه خود شک کنید. 

 آیت الله مهدوی اضافه کرد: رییس جمهوری روز گذشته در تشییع شهدا همه را به امید توصیه کردند، راه امید به مردم دو چیز است اول اینکه مسوولان با تمام وجود به مردم خدمت کنند و دوم آنکه مدیران نباید جناحی انتخاب شوند. 

وی خاطرنشان کرد: در عزل و نصب مدیران باید دقت شود زیرا در برخی از آن‌ها شکایت‌هایی به دست ما می‌رسد بنابراین باید مدیران لایق و شایسته مورد ضمن تجلیل و تقدیر مورد استفاده قرار بگیرند. 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه حیات جامعه منوط به  زنده بودن افکار نخبه‌های آن جامعه است، افزود: بر همین اساس مسوولان باید در شعارها و اقدامات خود دقت کنند. 

امام جمعه موقت بجنورد هم گفت: دشمن در طول انقلاب تلاش داشته تا مردم از انقلاب روی گردان شوند اما ملت ایران پایبند به آرمان های نظام بوده و در این راه خسته نمی شوند.

 حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: گرانی ها و فشارهای اقتصادی ممکن است تا چهار دهه ادامه داشته باشد، اما مبادا مردم ما از آن خسته شوند.

وی افزود: اظهار داشت: تنها یک عامل است که توانسته مردم را در تمامی میدان ها در عرصه نگاه دارد و دشمن را مایوس کند و آن، ثبات قدم مردم بر اصل اصیل علوی و فاطمی و حسینی است.

وی افزود امروز وظیفه مسوولان و خدمتگذاران در کشور، خدمت خالصاله به مردم همیشه در میان است، امروز بالاترین و بزرگ ترین جهاد، خدمت به مردم است و بدترین ظلم و خیانت، ظلم به این مردم و شکستن دل مردم و ایجاد یاس است.

امام جمعه موقت بجنورد افزود: یکی از مصادیق پایبندی مردم به ولایت، حضور مردم در مراسم بزرگداشت سردار قاسم سلیمانی بود، مردم ما نهایت عشق به حاج قاسم را به جهان اعلام کردند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز گفت: نگاه و اهمیت دادن به مسائل فرهنگی کمتر از مسائل اقتصادی نیست و باید این مسائل بعنوان یک اصل مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته ادر جمع نمازگزاران بوشهری فزود: برهمین اساس همان‌قدر که مسئولان به اقتصاد توجه و برای آن سرمایه گذاری، برنامه ریزی و بودجه ها را تنظیم می‌کنند باید برای فرهنگ نیز به همان اندازه برنامه ریزی کنند.

وی اظهار کرد: فرهنگ مانند هوا است که اگر جامعه از آن محروم شد حتی اگر وضع سفره و معیشت ملت خوب هم باشد اما باز هم محرومیت ایجاد می‌کند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که  فرهنگ اساس و زیربنا است و نگاه مسئولان باید در مجلس و در دولت به مسائل فرهنگی حداقل همانند مسائل اقتصادی باشد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی در عرصه اشتغال، تولید محصول و سرمایه گذاری باید در جامعه انجام شود اما در کنار این مساله باید به مسائل فرهنگی نیز توجه شود.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نیز گفت: شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی جان خود را در راه آزادی، استقلال، عزت، افتخار و سربلندی اسلام و قرآن فدا کردند.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک افزود: ۲۳۰ هزار شهید جان خود را برای آزادی و دفاع از میهن فدا کرده‌اند و آمریکا، اسرائیل، آل صعود و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم ولایی برای وجب به وجب سرزمین اسلامی جان می‌دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری قیام ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ ادامه داد: مردم قم در این روز در دفاع از امام خمینی(ره) و آرمان انقلاب قیام کردند.

 نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان نیز گفت: با توجه به این‌ که در کشور مشکلات و معایب وجود دارد اما مردم باید نسبت به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان آگاه و هوشیار باشند.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نمازجمعه گرگان اظهارداشت: بدون شک دشمن هیچ وقت به دنبال راحتی و حل مشکلات ما نیست، بلکه منافع خود را در منطقه در خطر می‌بیند و سعی دارد آن را به شیوه های مختلف برطرف کرد.

ایت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به مناسبت های پیش رو ،  قیام ۱۹ دی مردم قم را  نقطه عطفی در تاریخ پیروزی انقلاب دانست ، گفت : این مهم سرآغاز حرکت جدید برای پیروزی انقلاب اسلامی بود و  باید در حافظه تاریخی ما  ماندگار شود.
وی اظهار داشت : مردم متدین قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ از حریم ولایت، مرجعیت و امام راحل خویش دفاع کردند و نشان دادند که دستگاه طاغوت در مقابل ایستادگی آنان کاری از پیش نخواهد برد.
آیت الله عابدینی اضافه کرد: این روز یکی از مقاطع مهم و حساس تاریخ سیاسی ملت  ایران است و ۱۹ دی نه فقط در تاریخ قم بلکه در تاریخ کشور ما ماندگار خواهد بود.

امام جمعه اهواز هم  ضمن هشدار به مدیران ضعیف و ناتوان گفت: در نظام جمهوری اسلامی هر مدیری که نمی تواند پا به پای رئیس جمهور خدمت کند خودش کنار برود قبل از اینکه مردم وی را بر کنار کنند.

 حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه اهواز با بیان اینکه هر مقام مسئولی در این نظام باید به مردم پاسخگو باشد افزود: یکی از علل اینکه خوزستان با مشکلات زیادی روبرو است این است که وقتی یک مدیر کوچکترین کاری انجام می دهد مورد تشویق و تعریف بسیار قرار می گیرد در حالیکه همه مدیران موظف به کار جهادی هستند.
وی یکی از مطالبات مردم را برکناری مدیران ضعیف دانست و اظهار دشت: فردی که مسئولیت قبول می کند اگر نمی تواند به درستی کار و خدمت کند خودش باید کنار برود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد از رئیس جمهور و نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواست مدیران بی لیاقت را در این استان کنار بزنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین خطاب به نمایندگان مجلس اظهار داشت: از نمایندگان مجلس انتظار می رود موضوع استیضاح وزیران را مطرح نکنند بلکه یکسال به دولت وقت دهند در آن صورت اگر وزیری به خوبی کار نکرد خود رئیس جمهور وی را کنار می زند.
امام جمعه اهواز ادامه داد: دولت به تنهایی نمی تواند کشور را به نقطه مطلوب برساند و مردم باید در این زمینه دولت را یاری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار داشت: در نظام‌ اسلامی جایی برای افراد فاسد وجود ندارد. 

برچسب‌ها ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا  و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری و فعالیت‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است.

 نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: حرکت دانشجویان کشورهای غربی برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد.

 آن هم دانشجویانی که مسلمان نیستند و چه بسا این حرکت بازتاب همان نامه‌ها باشد و نشان دهنده این است که حرف حق جای خود را باز خواهد کرد و راه خود را پیش خواهد برد.

 به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت:  یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی تلاش برای ارتقا علمی، فرهنگی و رشد اقتصادی جامعه اسلامی است.

امام جمعه زاهدان ضمن اشاره به ۲۵ شوال تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: امام صادق(ع) نمونه انسان کامل، پیشتاز، پیش‌رو و یک نمونه عالی برای بندگی صالح و شایسته خدا بود که دوست و دشمن به عبادت، زهد، علم، اخلاق، عرفان و معنویت ایشان شهادت دادند.

وی گفت: به واسطه اینکه سن امام صادق(ع) بیشتر از سایر ائمه بود به نام شیخ‌الائمه شناخته می‌شوند و ایشان در سن۳۱ سالگی به امامت رسیدند و ۳۴ سال امامت داشتند و در سن ۶۵ سالگی به دست منصور دوانیقی به شهادت رسیدند. وی گفت: ما باید از امام صادق(ع) درس بگیریم و در جهت تقویت وحدت، اتحاد و انسجام امت اسلامی و نیز تقویت مکتب اهل بیت(ع) و ترویج معارف مکتب اهل بیت(ع) با فرستادن فرزندان مستعد خود به حوزه‌های علمیه تلاش کنیم تا با معارف اسلام آشنا و در برابر هجوم دشمنان از اسلام ناب دفاع کنند و مبلغ شایسته‌ای باشند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و تبریک روز معلم با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان داشت: عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بود و ایران اسلامی توان نظامی، دفاعی، علمی و اطلاعاتی خود را به رخ دشمنان جهان اسلام کشید و با اقتدار کامل این عملیات را انجام داد و دل مسلمانان و آزادی خواهان جهان را شاد کرد.نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان داشت: در عرصه بین‌المللی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند جریان فلسطین و غزه در صدر اخبار است خصوصا در این روزها که دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا هم به طرفداری از مردم غزه به میدان آمده اند و علیه رژیم غاصب صهیونیستی شعار می‌دهند و می‌بینیم که چه برخوردهایی با آن‌ها ‌می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»