Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند -سردار سید احمد علی مقدسی در یادواره شهدای کربلای ۴ و ۵، در شهرستان فردوس گفت: شهید سلیمانی توانست با شجاعت و مدیریت مثال‌زدنی امنیت را به شرق کشور برگرداند و اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را سر جایشان بنشاند.

او افزود: با همت سردار سلیمانی بسیاری از اشرار سلاح‌های خود را تحویل دادند و باز هم با ابتکار سردار دل‌ها برای آن‌ها اشتغال آفرینی نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همرزم شهید گفت: کمک سردار سلیمانی و مشاوره نظامی به احمد شاه مسعود بسیاری از تروریست‌ها نابود و یا تسلیم شدند و او همه ممالک اسلامی را وطن خویش می‌دانست.

مقدسی گفت: پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیستی و مسلح کردن جوانان لبنانی توانست ورق را به نفع حزب الله برگرداند و این آغاز شکست ناپذیری حزب الله بود.

همرزم سردار دل‌ها: جنگ ۳۳ روزه  باپیروزی حزب الله برای دومین بار و با اقتدار بیشتر به پایان رسید.

او گفت: در سوریه نیز در آستانه سرنگونی بشار اسد و هنگامی که نزدیک بود رئیس جمهور سوریه این کشور را ترک کند، سردار سلیمانی به کمک سوریه شتافت و نتیجه آن نابودی داعش شد.

مقدسی گفت: حاکمیت و ناموس سوریه و عراق مدیون این شهید عزیز است و اگر اقدامات سردار سلیمانی نبود این دو کشور را گرگ‌های داعش تکه پاره می‌کردند.

او معتقد است: با تدبیر شهید سلیمانی امروز حشد الشعبی یکی از قوی‌ترین نیرو‌های بسیج مردمی عراق است.

همرزم شهید گفت: او به ترکیه رفت و با ادله‌های کافی نخست وزیر این کشور را متقاعد به حمایت از جریان مقاومت علیه داعش کرد.

او گفت: جریان‌های مقاومت که با تدبیر سردار سلیمانی در کشور‌های سوریه، عراق، لبنان و یمن به وجود آمد و یا تقویت شد امروز عرصه را بر استکبار جهانی و غرب تنگ کرده و هر روز شاهد اقتدار پیروزی‌های آنان بخصوص در یمن هستیم.

او علت اصلی ترور سردار دل‌ها را تحقیر آمریکا در منطقه توسط وی دانست و گفت: اقدامات این مرد الهی در جهان اسلام در سال‌های آینده مشخص خواهد شد

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا شهید مقاومت سردار سلیمانی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار فدوی: شهید حجازی در توانمندسازی جبهه مقاومت نقش موثری ایفا کرد
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود