Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:12:42 GMT

ارتش یازده نفره محمد ربیعی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۶۵۵۷

ارتش یازده نفره محمد ربیعی

ایسنا/کرمان به قول عزیزی: قهرمان‌شدن سخت است اما قهرمان‌ماندن سخت‌تر.

جمله بالا حکایت این روزهای مس رفسنجان است تیمی که وقتی با 67 امتیاز در پایان فصل 1399-1398 قهرمان لیگ دسته اول شد و به لیک برتر صعود کرد کمتر کسی فکر می کرد مس پس از گذشت دوسال از صعود و دومین سال تجربه لیگ برتری خودش به چنین جایگاهی برسد جایگاهی که محمد ربیعی و کادر مدیریتی باشگاه نشان دادند با اتحاد، همدلی و دور بودن مجموعه تیم از حاشیه می توان به آن دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوگیری نسبی از اتفاقی که برای قهرمان ها می افتد

فرقی ندارد مس رفسنجان باشی یا تیم ملی ایتالیا بازهم فرقی ندارد قهرمان جام ملت های اروپا باشی یا لیگ دسته اول کشوری در آسیا کیلومتر ها دورتر از قاره اروپا وقتی قهرمان شوی و از لیگی به لیگ دیگری نقل مکان کنی تاثیرش را روی تیمت می گذارد اما مهم مدیریت کردن جو تیم و خارج کردن بازیکنان از فضای لیگ قدیمی و تطبیق دادنشان با فضا و لیگ جدید است که محمد ربیعی تا حدود بسیار زیادی در این زمینه موفق بوده است و به سرنوشت اکثر تیم‌هایی که از دسته یک به لیگ برتر صعود می کنند دچار نشد.

منشا اسلحه شگفت انگیز مسی‌ها

در لیگی که در یک هفته تنها هفت گل به ثمر می رسد و سه مسابقه از 8 اش در یک هفته با تساوی بدون گل به اتمام می رسد و درجدول برترین گلزنانش هنوز هم پس از گذشت سیزده هفته از آغازش و سه هفته مانده به آغاز تعطیلات نیم فصل مهاجمی با چهار گل زده در جمع برترین گلزنان اش آقای گلی گادوین منشا با 7 کل اتفاق بسیار فرخنده و مبارکی برای رفسنجانی هاست که می تواند آن ها به رویای بزرگشان که به گفته سرمربیشان کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل است نزدیک کند و حتی آن ها را باتوجه به برد های متوالی مس رفسنجان طی هفته  های گذشته و عدم کسب نتیجه مطلوب آلومنیوم اراک که برای مقطعی در این فصل صدر نشین جدید لیگ هم معرفی شد می تواند تیم محمد ربیعی را اگر تا پایان فصل بیست و یکم فوتبال ایران با مصدومیت ها و محرومیت های احتمالی مواجه نشود و بتواند فرم خوب و کنونی  تیم خود را حفط کند حتی با قرار گرفتن در رتبه های بالایی جدول به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به فصل 2023 لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لقب بگیرد.

یادمان نرود هنوز 17 هفته مسابقاتی تا پایان فصل جاری باقی مانده و باید دید در ادامه مس رفسنجان با چه شرایطی مواجه خواهد شد و دوتیم مدعی کسب سهمیه یعنی فولاد خوزستان با جواد نکونام  و همچنین پدیده فصل بیست یکم فوتبال ایران یعنی آلومنیوم اراک با رسول خطیبی چه اتفاقی در انتظارشان خواهد بود.

باخت و مساوی در خانه پاشنه آشیل مس رفسنجان

شاید ورژن 1400 مس رفسنجان بهتر از ورژن 1399 آن ها باشد اما باخت و مساوی های خانگی این تیم یکی از بزرگترین اشکالاتی است که می توان از مس رفسنجان داشت به طور مثال این تیم در هفته یازدهم در خانه با نساجی مازندران مصاف کرده و درپایان دست خالی زمین را ترک کرده که همین موضوع  اگر ادامه داشته باشد می تواند سبب از دست رفتن جایگاه چهارم مس رفسنجان در جدول شود و به قیمت از دست رفتن سهمیه آسیا و حتی جایگاه تک رقمی درپایان فصل جاری شود که مسلما اتفاق خوشایندی برای این تیم و هوادرانش نخواهد بود.

مس تاکنون 10 امتیاز از از 27 امتیاز ممکن در دیدارهای خانگی خودش را از دست داده که این می تواند آمار خوب مسی‌ها در پیروزی های پیاپی خارج خانه اش را خراب کند و این نکته هرگز به سود مس نیست.

عملکرد خوب مقابل بالانشینان

رفسنجانی ها تاکنون با سه تیم از چهارتیم بالای جدول مسابقه داده اند که حاصل خوبی برای تیمی مانند مس رفسنجان درپی داشته شاگردان ربیعی در این سه مسابقه مسطیل سبز را با دو تساوی و یک باخت که آن هم در نخستین هفته برابر سپاهان مدعی عنوان قهرمانی رقم خورد که می توان گفت این تیم تاکنون عملکرد موفقی نسبت به مهره های که در اختیار دارد مقابل بالانشینان از خود به جا گذاشته است.

در مجموع عملکرد مس رفسنجان برای دومین فصل حضورش در لیگ برتر قابل قبول است ویکی از ارکان کسب موفقیت اتحاد بازیکنان و ستاره محور نبودن این تیم یاد کرد و می توان از ثبات کادر فنی پس از صعود این تیم به لیگ برتر به عنوان عامل بعدی کسب موفقیت یاد کرد.

حالا فردا شنبه 18 دی ماه نارنجی پوشان رفسنجان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یاران فرهاد مجیدی در استقلال تهران تیم صدرنشین لیگ برتر بروند و باید دید چه نتیجه ای رقم می زنند. مسابقه ای که از حساسیت فوق العاده ای برای هر دو تیم برخوردار است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال مس رفسنجان تيم فوتبال استقلال تهران استانی ورزشی مس رفسنجان محمد ربیعی پایان فصل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن

به گزارش خبرگزاری مهر، قابت های شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای جدول حذفی بخش مردان پیگیری شد.

دراین روز از رقابت ها علی پاکدامن و محمد رهبری در جدول ۶۴ نفره اصلی به مصاف حریفان خود رفتند. محمد رهبری با قبول شکست در این جدول از دور رقابت ها کنار رفت اما علی پاکدامن با کسب دو برد برابر نمایندگان قزاقستان و ترکیه تا جدول ۱۶ نفره پیش رفت. او در این جدول برابر نماینده مصر شکست خورد و به کار خود پایان داد.

عملکرد نمایندگان ایران در روز پایانی رقابت های شمشیربازی جایزه بزرگ به این شرح است:

جدول ۶۴ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۲ آرتور سارکیسیان (قزاقستان)
محمد رهبری ۷ - ۱۵ توماس مارتینه (فرانسه)

جدول ۳۲ نفره
* علی پاکدامن ۱۵ - ۷ انور ایلدریم (ترکیه)

جدول ۱۶ نفره
* علی پاکدامن ۱۴ - ۱۵ ادهم بحقاط (مصر)

محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات بودند. باهرارسباران در جدول ۱۲۸ نفره و فتوحی در جدول ۶۴ نفره مقدماتی به کار خود پایان دادند.

جایگاه نهایی شمشیربازان ایران در مسابقات جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

* علی پاکدامن: جایگاه ۹
* محمد رهبری: ۳۴
* محمد فتوحی:۸۶
* فرزاد باهرارسباران: ۱۰۱

کد خبر 6097847

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • پایان کار شمشیربازان ایران با جایگاه نهمی علی پاکدامن
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره/ حذف دو سابریست
  • رهبری به جدول ٦٤ نفره رسید/ حذف فتوحی و ارسباران