Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدموسی موسوی در جلسه ستاد بحران مناطق جنوب کشور با حضور وزیر کشور در فرمانداری لامرد اظهار داشت: عمده مشکلات اساسی در این مناطق این است که زیرساخت ها قدیمی است و با کمترین بارش ها مشکلات عدیده ای به وجود می آید.

او گفت: جاده ها با مختصات راه های روستایی است و شهرداری های این مناطق به دلیل کمبود، یا نبود امکانات، در زمینه ماشین آلات و دستگاه های راهسازی فقیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: با بارش های سیل آسای اخیر در شهرستان لامرد و مهر، ۳۶۶ پل در شهرستان لامرد و ۱۷۳ پل در شهرستان مهر آسیب دیده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: خسارت چند صد میلیاردی در حوزه زیرساختی، کشاورزی و دامپروری به شهرستان های لامرد و مهر باید جبران شود که از وزیر کشور تقاضا دارم با نگاه ویژه ای به این موضوع نگاه کند.

موسوی با بیان اینکه از دست تنگی دولت واقف هستیم و مجلس و دولت در کنار یکدیگر هستیم، عنوان کرد: از ماندهِ ماده ۱۰ و ۱۲ سازمان مدیریت بحران به این مناطق کمک خوبی شود.

موسوی افزود: ماده ۵۸ که مرتبط به شهرداری ها است به شهرداری های زیر ۵۰ هزار نفر کمک اساسی شود.

وی تاکید کرد: برای کاهش مشکلاتی که بر اثر سیل به مردم وارد شده، چندین پیشنهاد خوب از جمله ارزش افزوده مالیاتی کمک به شهرداری‌ها که در دی و بهمن ۷۰ درصد، اسفند هم ۱۰۰ درصد مالیات از این منابع پرداخت شود را از وزیر کشور خواستار شد.

موسوی از وزیر کشور خواست تا بانک ماشین آلات اداره کل بنیاد مسکن فارس برای دو ماه در اختیار شهرستان لامرد و مهر قرار گیرد.

وی اظهار داشت: فرمانداران و عوامل اجرایی خوب عمل کردند، سپاه، بسیج و هلال احمر پای کار آمدند و خوب عمل کردند و اکنون چشم انتظار کمک دولت هستیم.

کد خبر 5394248

منبع: مهر

کلیدواژه: لامرد مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا عکس استانها سیلاب شهید سلیمانی خطبه های نماز جمعه شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه خسارات سیلاب کرمانشاه شهید لامرد و مهر شهرداری ها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران