Web Analytics Made Easy - Statcounter

در خطبه های نماز جمعه استان البرز به مسائل مهمی از جمله مذاکرات وین، خطر بی بصیرتی و ناکارآمدی مدیران لیبرال اشاره شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه فردیس در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده ایران در برابر زیاده خواهی های آمریکا ایستادگی می کند، گفت: عده ای در داخل کشور از پشت خنجر می زنند، آنها مدعی اند که چرا مقاومت می کنید و در فضای مجازی ایده پردازی هم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی سردار سلیمانی را مظهر شرف ملت ایران و جهان اسلام دانست و درباره حذف پست های اینستاگرامی افزود: زمانی که شبکه های اجتماعی در دست دشمن باشد آنها برای مردم ما تصمیم می گیرند لذا رهبر معظم انقلاب اظهار گلایه کردند که چرا آنها در فضای مجازی یکه تازی می کنند.   وی با اشاره به اینکه مطالبه ما دروازه بانی کردن اخبار در شبکه های اجتماعی خارجی است و باید مقابل رسانه های استبدادی ایستاد، اظهار داشت: رسانه ها در مسیر اصلاح جامعه مطالبه گری درست می کنند کسی نباید در برابر آنها هزینه تراشی کرده و آنها را تهدید کند.   حسینی تصریح کرد: دشمن با برجام موشکی، هسته ای، منطقه ای و حقوق بشر درصدد است ایران را همانند عربستان به گاو شیرده تبدیل کرده و هویت کشورمان را از ما بگیرد، عده ای با ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی و ایران هراسی به دنبال وابسته کردن ایران هستند.   وی با اشاره به اینکه ما زیر سلطه هیچ کشوری نخواهیم رفت، گفت: برخی ناکارآمدی ها را به حساب دین می گذارند و نمی گویند مدیر لیبرالی که نه به دین عمل می کند و نه به مردم اعتقاد دارد در حال پر کردن جیب خود است و خیانت می کند، البته نگاه دولت جدید انقلابی و مردمی است.    بازسازی اعتماد عمومی مهم ترین رسالت دولت آیت الله رئیسی   همچنین امام جمعه کرج حذف حجاب را عامل تزلزل کیان خانواده دانست و در خطبه های نماز جمعه کرج، گفت: عفاف و حجاب مهم ترین رکن مبارزه با اهداف شوم استکبار است، نباید از رواج فرهنگ اجنبی و عفت زدایی غفلت کرد چرا که به فرموده رهبر معظم انقلاب از اسلحه هم بدتر خواهد بود.   آیت الله حسینی همدانی با اشاره به سالگرد عملیات کربلای ۵، افزود: رزمندگان شجاع سپاه اسلام در این عملیات با عزمی راسخ و توکل به خدا با جوانمردی و ایثار تمام وارد کارزار شدند و عراقی ‌ها علیرغم همه حمایت ‌ها و پشتیبانی ‌ها از رزمندگان ایرانی شکست خوردند و خسارت سنگینی به آنها وارد شد.   نماینده ولی ‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب در نخستین دیدار خود با هئیت دولت مسئله تقویت اعتماد عمومی  و بازگردانی امید به مردم را به دولت  یادآور شدند، ادامه داد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه دولت است و وعده‌های داده شده باید عملی شود تا اعتماد مردم سلب نشود.   وی با بیان اینکه این موضوع یک هشدار مهم است که باید بازسازی عمومی مهمترین رسالت دولت است، گفت:مردم سالاری دینی بدون حضور مردم معنی ندارد و شرایط خاص سیاسی و اجتماعی فعلی جامعه اهمیت تقویت اعتماد به مردم را دو چندان خواهد کرد.   نگاه لیبرال های غرب زده به کدخدا بود   همچنین حجت الاسلام حسین ملکی امام جمعه موقت مهرشهر در جمع نمازگزاران گفت: امام (ره) یکی از شرایط اجتهاد را بصیرت و بینش سیاسی می دانست، امروز عده ای اپوزوسیون دشمن شده اند، لباس پیغمبر را بر تن دارند اما برای دشمنان اسلام تلاش کرده و قدم بر میدارند.   وی با اشاره به اینکه برخی دین دارند اما بصیرت ندارند، افزود: بصیرت بینش است و ارزش انسان ها به بینش آنها است، بصیرت تفاوت قائل شدن بین قران بالای نیزه با قران ناطق است، بی بصیرتی یعنی جانباز صفین قاتل حجت خدا بر روی زمین شد و همان عده مالک اشتر را تندرو می دانند.   ملکی اظهار داشت: اگر کسی بصیرت داشته باشد می داند که مالک اشتر نخعی به معنای واقعی یاور ولایت بود، امروز باید تفاوت مدیر خانه نشینی که از دور مشکلات را رصد می کند با کسی که در میدان است را درک کرد چرا که پیش از این عده ای لیبرال غرب زده نگاهشان به کدخدا بود.
    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی عصر شنبه در دیدار با معلمانِ منتخب و نمونه استان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گیلان ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان و فرهیختگان این عرصه با اشاره به روایتی از کتاب سیر و سلوک منصوب به سید بحرالعلوم اظهار کرد: طبق آموزه‌های این کتاب، امام سجاد (ع) فرمودند «کسی که برای تربیت خودش، حکیمی نداشته باشد که او را ارشاد کند به سوی هلاکت و تباهی خواهد رفت».

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و خدمات معلمانی هستیم که در کودکی به ما خواندن و نوشتن آموختند، تصریح کرد: شاگردانی که در کلاس درس معلم حاضر می‌شوند تا خواندن و نوشتن و علم بیاموزند در آینده ممکن است بزرگان و دانشمندانی همچون شهید تهرانی‌مقدم شوند؛ شهیدی که موشک‌هایش امروز قادر است موشک‌های نقطه‌زن آمریکا در اقیانوس اطلس را هدف قرار دهد و او خود شد معلمِ جبهه مقاومت.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: طبق روایت امام سجاد (ع)، ما وظیفه داریم برای خودسازی خود تلاش کنیم و انسان برای رسیدن به کمالات باید در مسیرش یک همراهِ خوب داشته باشد و لذا در هر جا نیازمند به معلم هستیم؛ معلمی که به ما درس و پیام دهد.

امام جمعه رشت بیان کرد: طبق روایتی دیگر از بزرگان، «کسی‌که به استاد رسید نصف راهش را طی کرده است» یعنی پیدا کردن استاد خوب هم هنر است و ما همیشه نیازمند به معلم و استاد هستیم‌.

وی معلمی را شغل انبیا دانست و با بیان اینکه معلم باید برای ارتقا معنوی و علمی خود تلاش کند، افزود: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد؛ دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد و لذا دانش‌آموز همواره خود را مدیون چنین معلمی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به این معلمان زحمتکش گفت: پس از ارتقا خود سعی کنید برای ارتقا علمی و معنوی دیگران، دانش‌آموزان و دانشجویان خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید و هر آنچه که آموخته‌اید را انتقال دهید که اگر چنین نکنید حسادت و بخل ورزیده‌اید.

آیت‌الله فلاحتی ادامه داد: اگر امروز نام و آثار بزرگانی همچون ابن‌سینا، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی ماندگار شده است به این دلیل است که آنان تمام اندوخته‌های خود را در قالب تربیت شاگرد یا در قالب گفتار، نوشتار و کتاب انتقال داده و به بشریت عرضه کردند.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت همراهی با نیکان و معلمان خوب تصریح کرد: به زیرمجموعه و شاگردان‌تان یاد دهید که با انسان‌ها و معلمان و استادان خوب خود همیشه ارتباط داشته باشند.

کد خبر 6090296

دیگر خبرها

  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد