Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بندرعباس گفت: در سیل اخیر شاهد بی‌توجهی به جریان خروج آب، بسته بودن معابر و مسیل‌ها و نبود تجهیزات لازم و امکانات لجستیک هستیم که باعث شد خسارت زیادی به مردم وارد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به ضرورت رعایت عدالت در جامعه گفت: عدالت مسئله‌ای است که در جامعه اسلامی باید جدی گرفته شود و حقوق افراد مورد احترام قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در جامعه اسلامی باید حقوق مستضعفان رعایت شود نباید کارگزاران نظام نسبت به شکسته شدن قبح بی عدالتی بی تفاوت باشند. 

امام جمعه بندرعباس گفت: در جامعه اسلامی که مدعی رعایت عدالت هستیم باید مفسدان احساس ناامنی کنند و نتوانند در جامعه فساد ایجاد کنند، در مسئله تحقق عدالت جامعه رسانه‌ای و نخبگان هم باید روشنگری کنند. 

وی در ادامه با اشاره به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها تصریح کرد: ایشان بستر مقابله با قاسطین و مارقین را فراهم کرد دوران ایشان دوران تأویل بود. 

حجت الاسلام عبادی زاده با اشاره به سیل اخیر در استان هرمزگان ضمن قدردانی از حضور وزرا و مسئولان در جمع مردم سیل زده گفت: در این سیل شاهد حضور گروه‌های جهادی هستیم که نشان می‌دهد مردم خودجوش در پای کار هم نوعان خود هستند. 

امام جمعه زاهدان: مسئولان ضمن پیگیری مشکلات سیل‌زدگان بلوچستان از حوادث آتی پیشگیری کنندامام جمعه قشم: توسعه اقتصادی قشم به افزایش اعتبارات نیاز داردامام جمعه اردبیل: عامل نزول بلا در جامعه اسراف و تبذیر است

وی در ادامه گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند پیش از درمان مسائل و علاج کار باید اقدامات پیشگیرانه انجام دهند، در سیل اخیر شاهد بی‌توجهی به جریان خروج آب، بسته بودن معابر و مسیل‌ها و نبود تجهیزات لازم و امکانات لجستیک هستیم که باعث شد خسارت زیادی به مردم وارد شود. 

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه بندرعباس امام جمعه سیل اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از ادامه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: قرارداد این پروژه که شامل اجرا و حفاری شمع و فونداسیون سرشمع، ستون و عرشه است، تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مشخصات کلی پروژه احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) اظهار کرد: قرارداد این پروژه با عنوان پروژه عملیات احداث رمپ خروجی پل امام خمینی (ره) به سمت خیابان شریف واقع در محدوده مناطق ۸ و ۱۱ شهرداری اصفهان بسته شده است.

وی افزود: از تأثیرات شاخص این پروژه می‌توان به کاهش ترافیک روی پل امام خمینی (ره) و سهولت دسترسی به خیابان‌های شریف و درخشان اشاره کرد.

کد خبر 748630

دیگر خبرها

  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند