Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی به طور جداگانه با نمایندگان آمریکا و فرانسه و روسیه در مذاکرات وین دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه سعودی العربیه اعلام کرد که عبدالله بن خالد بن سلطان، نماینده دائم عربستان در سازمان های بین المللی مستقر در وین امروز(جمعه) با رابرت مالی، مامور ویژه وزارت خارجه آمریکا در ایران دیدار و رایزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه همچنین اعلام کرد که نماینده عربستان روز گذشته نیز با فیلیپ ایریرا، رئیس هیات مذاکره کننده فرانسه در وین دیدار و گفت وگو کرده است.

عبدالله بن خالد بن سلطان به طور جداگانه با میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در وین نیز دیدار و درخصوص آخرین تحولات مذاکره با ایران درخصوص برنامه هسته ای رایزنی کردند.

بر اساس این گزارش، نماینده عربستان در سازمان های بین المللی پیش از این تاکید کرده بود که کشورش مذاکرات وین و نتایج نشست ها را از نزدیک دنبال می کند.

وی گفته بود: عربستان بر حمایت مداوم خود از تمامی تلاش های بین المللی در راستای تضمین عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای تاکید می کند و خواستار عدم از دست دادن فرصت برای رسیدن به راه حلی است که امنیت و ثبات منطقه را حفظ کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و عربستان مذاكرات وين رابرت مالی آمريكا فرانسه روسيه عربستان سازمان های بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عصر امروز با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رافائل گروسی که امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در رأس هیئتی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای و مذاکرات با مقامات عالی هسته‌ای و سیاسی کشور وارد تهران شد، عصر امروز با حسین امیر عبداللهیان در محل وزارت امور خارجه دیدار کرد.

گروسی در سفر ۲ روزه خود به ایران، قرار است به منظور شرکت در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای به اصفهان سفر کند و ضمن دیدار و مذاکره با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی در کنفرانسی خبری به سوالات خبرنگاران و رسانه‌های جمعی پاسخ دهد.

گروسی هنگام ورود به تهران مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی قرار گرفت.

کد خبر 751185

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • دیدار و رایزنی گروسی با امیرعبداللهیان در تهران
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند