Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:33:14 GMT

غایبان بزرگ لیگ قهرمانان آسیا + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۶۷۴۲

غایبان بزرگ لیگ قهرمانان آسیا + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که ۳ باشگاه ایرانی استقلال، پرسپولیس و گل گهر از حضور در رقابت لیگ قهرمانان آسیا بازماندند و نتوانستند مجوز حضور در این رقابت را کسب کنند.

در تاریخ اول دی ماه، کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ روز به ۳ باشگاه ایرانی مهلت داد تا مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای ارائه دهند اما با وجود این اقدام مدارک جدید مورد تایید قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد و سپاهان تنها نماینده‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۲۲ خواهند بود. البته این موضوع برای دیگر کشورها نیز رخ داده و برخی تیم‌های بزرگ نتوانستند در این رقابت حاضر شوند.

طبق گزارش سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۵۰ تیم از کشور ژاپن نتوانستند مجوز و لایسنس خود را به ثبت رسانند که از مهمترین آنها می‌توان به باشگاه ویسل کوبه ، کاشیما آنتلرز ،یوکوهوما مارینوس ، ناگویا گرامپوس و اوراواردز اشاره کرد. این در حالی است که از ۶ تیم اول لیگ ژاپن در فصل گذشته تنها کاوازاکی فرونتاله توانسته راهی لیگ قهرمانان آسیا شود و طبق گزارش AFC ، هاوکایدو ، گامبا اوساکا و ناگاساکی توانستند مجوز لازم را دریافت کنند.

تمامی باشگاه‌های چین نیز طبق گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستند مجوز لازم را دریافت کنند و این تیم نماینده‌ای در حال حاضر در این رقابت ندارد.

امارات نیز نتوانست مجوز حضور الجزیره (قهرمان فصل گذشته لیگ امارات) را کسب کند و این تیم نیز در حال حاضر در لیگ قهرمانان آسیای ۲۰۲۲ حضور نخواهد داشت.

از این ۳ کشور اگر عبور کنیم، دیگر کشورهای بزرگ آسیا توانستند مجوز تیم‌های خود برای لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کنند. همه نماینده‌های استرالیا، عربستان، قطر و عراق در این رقابت حضور خواهند داشت.

قطرعراق

عربستان

کره جنوبی نیز از ۱۸ تیم، ۱۵ تیم توانستند مجوز لازم و لایسنس اصلی را دریافت کنند. آن ۳ تیم باقی مانده با اینکه مجوز نگرفتند اما در لیست تیم‌های راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا نیز نبودند.

 


 

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فوتبال فوتبال ایران لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان آسیا حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال