Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان و مدیران اگر می‌خواهند مردم امید داشته باشند باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند، جناحی برخورد نکنند و از آنان تجلیل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت‌ا... سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ۱۷ دی‌ماه شهر اصفهان، اظهار کرد: امروز دشمن در تلاش است به بهانه‌های مختلف از جامعه دین‌زدایی و ایمان مردم را تضعیف کند و جوانان را به کفر و الحاد سوق بدهد تا هویت نظام اسلامی را از دست ما بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنها به بهانه تساوی حقوق بشر، زنان را به سمت ارتباطات نامشروع سوق می‌دهند و به بهانه اینکه حجاب امری شخصی است، مانع تذکر به آنها می‌شوند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: به بهانه آراستگی آنها را به آرایش در انظار و جلب نظر نامحرمان تشویق می‌کنند که این موجب زیاد شدن طلاق و فروپاشی خانواده‌ها می‌شود، اما الگوی زنان ما فاطمه زهرا (س) است که آزادترین، با بصیرت‌ترین و مؤثرترین بانو در حیات جامعه انسان‌ها به شمار می‌رود و دشمن این را خوب فهمیده است.

مهدوی تصریح کرد: زنان باید با الگوگیری از فاطمه زهرا (س) سعی در ترویج حیا، عفت و تقوای عمومی داشته باشند؛ زیرا دشمن سعی دارد که حق را نشان ندهد و با پوشاندن لباس حق به باطل تلاش می‌کند باطل را به خورد جامعه بدهد و با ایجاد شک و تردید در مبانی دین، ایمان اشخاص را تضعیف کند.

وی اضافه کرد: دشمن گاهی با ترویج انحرافات الگوهای افراد را تغییر می‌دهد و با مخلوط کردن حق و باطل، تعددها و تکثرها، التقاط‌ها و انحراف‌ها سعی دارند افرادی را پیرو خودشان کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در چنین شرایطی برای مقابله با دشمنان افراد فرهیخته، نخبگان، انسان‌های فرهنگی و رهبران فکری جامعه وظیفه سنگینی بر عهده دارند که امیدواریم در این راه موفق باشند.

مهدوی با بیان اینکه یقین به وجود خدا، یقین به قیامت، پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) گوهری است که شهید سلیمانی‌ها را می‌سازد، تصریح کرد: روز گذشته مجدداً فضای شهرها به وجود شهدای گمنام عطرآگین شد، شهدا نیازی به تجلیل ما ندارند، آنها همچون عطر خوش بویی هستند و اطراف خودشان را معطر می‌کنند.

وی ادامه داد: شهدا حیات روحی دارند؛ ما باید یاد و خاطره آنها را حفظ و اهداف آنان را زنده نگه داریم.

امام جمعه موقت اصفهان اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند که دشمنان نام و عکس شهید سلیمانی را حذف کردند و به مسئولان حوزه ارتباطات توصیه کردند که هوشیار باشند و ایجاد شبکه داخلی اطلاعات را پیگیری کنند.

مهدوی گفت: حیات جامعه وابسته به هوشیاری افراد و افکار نخبگان است و به این خاطر حقایق باید به وسیله رسانه‌ها، صدا و سیما، فضای مجازی و نماز جمعه بیان شود.

وی افزود: دشمنان از استقامت مردم هراس دارند و راه استقامت مردم هوشیاری و بیان حقایق است، زیرا زمانی که حقایق بیان شود، دشمن نمی‌تواند نفوذ کند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مسئولان باید به مطالبات مردمی اهمیت بدهند و آنها را پیگیری کنند و به بهانه آنکه جامعه نیاز به امنیت دارد، مطالبات مردم را به تأخیر نیندازند.

مهدوی با بیان اینکه برخی مطالبات به‌حق است، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور دیروز در مراسم تشییع شهدا تاکید به امید کرد؛ مسئولان و مدیران اگر می‌خواهند مردم امید داشته باشند باید با تمام وجود در خدمت مردم باشند و جناحی برخورد نکنند.

وی اظهار کرد: تجلیل از مردم و اهمیت دادن به خواسته‌های آنان اهمیت دارد و مردم نیز باید بدانند راهکار بیان مطالبات ایجاد تجمعات نیست و روش قانونی دارد؛ امیدواریم هر ذی‌حقی به حقوق خودش برسد و اعتماد مردم و عدالت در جامعه بیشتر شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نماز جمعه جامعه نظام اسلامی حقوق زنان حجاب اصفهان طلاق رهبر انقلاب نخبگان فضای مجازی رئیس جمهور امام جمعه موقت اصفهان نماز جمعه اصفهان امام جمعه موقت اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند