Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با قراردادی قرضی به استون ویلا پیوست تا شاگرد هم تیمی سابقش در لیورپول شد

به گزارش خبرنگار ایمنا، فیلیپ کوتینیو هافبک ۲۹ ساله برزیلی بارسلونا با انتقالی قرضی و تا پایان فصل به تیم استون‌ویلا پیوست.

کوتینیو که سال ۲۰۱۸ از لیورپول به بارسلونا منتقل شد، برای دومین بار پس از بایرن‌مونیخ، به تیم دیگری قرض داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیکن در طول فصل جاری ۱۶ بار با پیراهن بلوگرانا به میدان رفت و موفق به ثبت ۲ گل شد. فیلیپ کوتینیو ادامه فصل را در لیگ برتر و در کنار استیون جرارد همبازی سابق خود سپری خواهد کرد.

در همین حال، فابریتزیو رومانو خبرنگار موفق و موثق فوتبال اروپا، گزارش داده که استون‌ویلا در دوره انتقال قرضی فیلیپه کوتینیو پرداخت حدود ۶۵ درصد از حقوق او به همراه مالیات را به عهده گرفته است. همچنین این باشگاه تا ماه ژوئن فرصت دارد با پرداخت ۴۰ میلیون پوند، قرارداد کوتینیو را دائمی کند.

حقوق هفتگی کوتینیو در بارسلونا حدود ۳۸۰ هزار پوند بود و این یعنی او در طول یک فصل، حدود ۲۰ میلیون پوند از آبی‌اناری‌ها دستمزد می‌گرفت. بارسا در حالی به بند فروش ۴۰ میلیون پوندی راضی شده که ۴ سال قبل برای خرید کوتینیو، ۱۴۲ میلیون پوند (با احتساب افزونه‌ها) به لیورپول پرداخت کرده بود.

حالا با خروج نام این هافبک برزیلی از لیست آبی اناری‌ها، و پایین آمدن سقف حقوق‌های این باشگاه، آنها اجازه دارند که قرارداد فران تورس که به تازگی با قراردادی ۵۵ میلیون یورویی و ۱۰ ساله، از منچستر سیتی به نیوکمپ آمده را در لالیگا و لیست خود ثبت کنند.

کد خبر 547134

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هافبک تیم بارسلونا تیم فوتبال بارسلونا بارسلونا لالیگا بازیکن فوتبال فوتبال اروپا کوتینیو فیلیپه کوتینیو لیگ برتر فوتبال انگلیس استیون جرارد لیورپول شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میلیون پوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاریخ فعال‌سازی بند فسخ قرارداد برونو گیمارش مشخص شد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • ببینید | روایت جالب اوسمار ویرا درباره دروازه‌بان برزیلی باشگاه لیورپول!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس