Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه - علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۵ تن ذرت دامی قاچاق در شهرستان "اسلام آبادغرب" خبر داد و گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی این شهرستان از تردد یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران پلیس با همراهی نیرو‌های مقاومت بسیج شهرستان، پس از شناسایی مسیر تردد کامیون حامل بار قاچاق، در عملیاتی غافلگیرانه آن را توقیف و نسبت به انجام بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی‌های انجام شده ۲۵ تن ذرت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۵۰۰ ریال می‌رسید، کشف شد.

محموله قاچاق کشف شده از استان‌های جنوبی به سمت مناطق غربی کشور بارگیری شده بود، یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم معرفی شد.

عاملان تیر اندازی در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ عامل تیراندازی در یکی از محلات این شهر خبر داد و گفت: به دنبال وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در محله آقاجان کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا دلیری گفت: ماموران کلانتری ۱۶ سعدی نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی و در یک عملیات غافلگیرانه، توانستند محل اختفاء ۲ نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کنند.

علت تیراندازی اختلافات شخصی بود افراد دستگیر شده جهت صدور احکام لازم به مراجع قضایی معرفی شدند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان

سرهنگ کامران خوشناموند جمعه در تشریح جزئیات این خبر اظهارکرد: در پی وصول گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی سوخت قاچاق در انبار‌های حاشیه شهرستان هندیجان موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل مذکور و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل ۲۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ۱۲ دستگاه خودرو وانت و سواری که حامل سوخت قاچاق بودند را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضائی، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا و سوخت جزء اولویت‌های اصلی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف قاچاق سوخت در هندیجان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز