Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دور نخست این مسابقات ۱۱ راس اسب‌ بیش از چهار سال نژاد ترکمن به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "ساواش منصوب"، زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های "آوش آراد" و "لاچین گز" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد دوخون و با حضور ۱۲ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "آی‌سونا" اول شد و اسب‌های "دلشاد طلایی" و "نازچلنج" به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت در دور سوم روز نخست هفته یازدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس ویژه اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد بود که با شرکت ۹ راس اسب و به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب "بلا روزا" با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های "مری کوئین" و "آلیش" به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم که ویژه اسب‌های بیش از سه ساله نژاد دوخون کلاس ۲ بود و با شرکت ۱۰ راس اسب به مسافت هزار متر برگزار شد، اسب "هج رو" سریع‌تر از خط پایان گذشت و اسب‌های "آل بیوتی" و "تم تن" به ترتیب رتبه دوم و سوم را از آن خود کردند.

رقابت در دور پنجم این مسابقات نیز میان اسب‌های سه ساله نژاد دوخون بود که با شرکت ۹ راس اسب و به مسافت هزار متر برگزار شد و در پایان اسب "ناز آفرین" اول شد و  اسب‌های "سمیرامیس" و "کامیلا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور ششم و پایانی روز نخست هفته یازدهم مسابقات سوارکاری کورس پاییزه گنبدکاووس نیز ۹ راس اسب‌ بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس پنج و به مسافت هزار و ۶۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب "لادا فوکوس" اول شد و اسب‌های "فرناندو" و "سلوینیا" به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته یازدهم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس در پایان مبلغ ۲ میلیارد و ۲۵۵ میلیون ریال جایزه نقدی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم پرداخت کردند.

قرار است، روز دوم و پایانی هفته یازدهم این مسابقات نیز عصر فردا شنبه /۱۸ آذر/ در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار شود.

مسابقات اسبدوانی در شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن به‌عنوان پایتخت سوارکاری کشور یاد می‌شود، سال‌هاست که در قالب کورس بهاره و پاییزه با حضور جمع زیادی از علاقه‌مندان به این رشته ورزشی برگزار می‌شود.

مسابقات سوارکاری در بین مردم گلستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد و این رخداد ورزشی بیش از یک دهه است علاوه بر گنبدکاووس در ۲ شهرستان آق قلا و بندرترکمن این استان نیز برگزار می‌شود.

مطابق تقویم اعلامی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی قرار است مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس تا پایان اسفند ماه امسال برگزار شود.

برچسب‌ها گنبدکاووس سوارکاری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس سوارکاری گلستان گنبدکاووس سوارکاری گلستان مسافت هزار متر برگزار شد ترتیب دوم و سوم شدند کورس پاییزه گنبدکاووس مسابقات سوارکاری اول شد راس اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه روباتیک و هوش مصنوعی زیر نظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

این دانش آموزان با راهنمایی مربی و حمایت والدین، در مسابقات روبوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و در بین ۴۳ گروه ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقه‌مند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوهشسرا نام نویسی کنند و آموزش ببینند.

در انجمن روباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند و رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است.

دیگر خبرها

  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • مقام نخست دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ آزاد کشور
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد