Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان نماینده مردم غرب هرمزگان در تماس‌های جداگانه‌ای با معاون رییس جنهور و وزرای نیرو و کشور ضمن یادآوری خسترات وارد شده به پارسیان، فرامرزان و کوهیج، خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای ساماندهی دیواره رودخانه‌ها در این مناطق و احداث دیواره محافظتی شد.

احمد جباری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خسارات وارد شده به سه منطقه پارسیان، کوهیج و فرامرزان بستک در پی سیل اخیر، از تماس با معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزرای نیرو و کشور به منظور توجه به آسیب‌های وارد شده به این مناطق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایجاد دیواره حفاظتی برای رودخانه پایین دست سد بردول از جمله تاکیدات مسئولان کشور پس از هر بار سرازیر شدن سیلاب ناشی از سرریز سد بردول به شهر پارسیان و روستاهای مجاور است اما ترک فعل‌های صورت گرفته در این باره سبب خسارت مجدد به مردم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات مسئولان منطقه‌ای در توجه به پارسیان پس از وقوع سیل، ضعیف بوده و این گلایه مردم را به وزیر کشور و آقای مخبر معاون اول رییس جمهور نیز منتقل کرده‌ام.
عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران با اشاره به پیگیری‌های دو روز اخیر درباره تخصیص اعتبار به ساماندهی رودخانه پایین دست سد بردول، از قول وزیر نیرو برای گنجاندن اعتبارات ویژه برای این منظور در اعتبارات حمایتی سیل در هرمزگان خبر داد و گفت: در حال برنامه ریزی سفر کمیسیون عمران با همراهی وزیر نیرو و معاونان مربوطه وزارت نیرو به غرب هرمزگان و بخصوص مناطق آسیب دیده از سیل هستیم که طی هفته آینده انجام خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سد بردول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران

هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد اعلام کرد: با شکل گیری جریانات شمالی همراه با عبور موج از بعدازظهر جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح شنبه ۱۵ اردیبهشت در ارتفاعات به ویژه در غرب استان رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی دما خواهیم داشت.

لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، اختلال در تردد محور‌های کوهستانی، جاری شدن روان‌آب، افزایش حجم آب رودخانه‌ها، صاعقه و ریزش سنگ در مناطق کوهستانی از پیامد‌های این سامانه است.

توصیه می‌شود شهروندان عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و عدم استقرار در مناطق مرتفع، پرهیز از فعالیت‌های کوه‌نوردی، خودداری از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع و سایر اقدامات پیشگیرانه را مدنظر قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • اعتبارات خوبی برای به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان