Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس این شانس را دارد که با پیروزی برابر تیم قعرنشین لیگ برتر به صدر جدول برسد.

پرسپولیس و پدیده در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر ایران به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی تورنمنت: لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس؛ هفته چهاردهم بازی: پدیده مشهد - پرسپولیس تهران تاریخ و ساعت: شنبه 18 دی 1400 ساعت 15 مکان: مشهد - ورزشگاه ثامن داوران:  محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی، علی بای

 پیش بازی

پرسپولیس و پدیده در حالی به مصاف هم می روند که دو تیم شرایط کاملا متفاوتی در این فصل لیگ برتر داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل است و پدیده نیز اصلی ترین مدعی سقوط به دسته پایین تر است.

پرسپولیسی ها در این فصل برابر تیم های فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن و سپاهان، تراکتور به پیروزی رسیدند، برابر آلومینیوم اراک شکست خوردند و همچنین برابر تیم های استقلال، هوادار، گل گهر و مس رفسنجان متوقف شدند.

هم اکنون پرسپولیس با 8 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست، 19 گل زده، 9 گل خورده و کسب 28 امتیاز در رده دوم جدول جای دارد و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد. یک لغزش از سوی آبی پوشان باعث می شود که سرخ ها جای آنان را در صدر جدول بگیرند.

در آن سوی میدان نیز پدیده به شدت فصل بدی را سپری می کند. 

پدیده در این فصل تنها با پرسپولیس و فولاد خوزستان بازی نکرده است. سرخ های مشهد تا به اینجای فصل غیر از سه تیم آلومینیوم اراک، فجر سپاسی و پیکان تهران که با آن ها مساوی کرده است، به سایر تیم ها باخته است.

مشهدی ها تا پایان هفته سیزدهم لیگ برتر، 10 شکست داشته اند، 3 پیروزی و  0 شکست. آن ها همچنین آمار 3 گل زده و 20 گل خورده را به ثبت رسانده اند و با تنها 3 امتیاز و 8 امتیاز کمتر ار تیم پانزدهم جدول، در قعر جدول قرار دارند. مگر اینکه معجزه ای باعث ماندن پدیده در لیگ برتر شود وگرنه خیلی زود باید سرنوشت این تیم مشهدی را سقوط بدانیم.

تقابل های گذشته دو تیم

وضعیت دو تیم در جدول

 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس آجورلو و صدری باید به هواداران استقلال و پرسپولیس جواب بدهند شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال

جدول لیگ برتر در پایان هفته 26 مشخص شد.

هفته ۲۶ مسابقات لیگ برتر بیست و سوم فوتبال ایران با برگزاری ۸ بازی به پایان رسید و جدول رده بندی رقابت‌ها در پایان این هفته مشخص شد.

استقلال با کامبک لحظه آخری در ورزشگاه آزادی و کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل ذوب آهن صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس با همین نتیجه نساجی مازندران را شکست داد تا رقابت نفس گیر سرخابی‌ها برای قهرمانی ادامه داشته باشد.

جدول لیگ برتر

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن