Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فریاد شیران، مربی سابق تیم ملی و مدیر کمیته پیشکسوتان کانون مربیان یادداشتی را برای انتشار به رسانه طرفداری سپرد.

نادر فریاد شیران به حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، نادر فریاد شیران، دروازه بان و مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و مدیر کمیته پیشکسوتان کانون مربیان در واکنش به حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

امیر اسکندری یا علی اسکندری چه کاری دارد می‌کند؟! پس چرا فدراسیون خوبان عالم نتوانست مانع حذف استقلال و پرسپولیس شود؟ در تمام ادوار گذشته همیشه وضع تیم های سرخابی بدتر از این دوره بوده ولی همیشه مجوز حرفه ای دریافت کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید دکتر قلابی خواست نقش قهرمان را در بیاورد، نشد! وقتی کمیته بدوی مجوز حرفه ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را شاید با هماهنگی شما رد کردند تا شما مثل سوپرمن وارد شوید و در کمتر از ۴۸ ساعت مجوز حرفه ای باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را صادر کنید! شاید فکر می کردید به اوج محبوبیت می رسید، غافل از اینکه این حرکت ناشیانه و شتابان شما، شاخک های نظارتی ای آف سی را حساس کرد و آن شد که الان باید به میلیون ها هوادار سرخآبی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ارباب جراید پاسخگو باشید. دکتر سابق، هرچند مدیر عامل فولاد خوزستان که دوست و همکار من است، هنوز شما را دکتر خطاب می کند و آقای مصطفوی عزیز، باز اعتقاد دارید فدراسیون خوبان عالم با این شاهکار هنوز لیاقت دریافت ۵۰۰ میلیون یورو از گلوی مردم نیازمند ایران را دارد؟!

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس آجورلو و صدری باید به هواداران استقلال و پرسپولیس جواب بدهند شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مدیر هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر غفاری آبادان گفت: برگزاری نمایشگاه دست سازه‌ها در راستای تعالی اهداف آموزشی دانش آموزان است و اینکه زحمت یک سال دانش آموزان در یکسال تحصیلی در معرض دید قرار گیرد تا مربیانِ دانش آموزان، اولیاء و مسئولان از حاصل تلاش و کوشش این دانش آموزان بازدید کنند و از توانایی‌های آنها مطلع می‌شوند.
حسین غلامی افزود: گل سر سبد این نمایشگاه تیم دانش آموزی شهید فخری زاده است که از خودرو ساخت خود رونمایی کردند.
وی هدف کار‌های دانش آموزان فنی و حرفه‌ای را به تولید رساندن این سازه ها دانست و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند این تولیدات به تولید انبوه هم می‌رسد، زیرا این دانش آموزان یک استاد کار و یک سرمایه نهفته برای آینده هستند.

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • «به یادِ ماموستا فخری»
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست