Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارک روکا معتقد است بایرن مونیخ با ناگلزمان بهتر از زمان حضور فلیک بازی می کند.

مارک روکا، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ در مصاحبه اخیر خود با مارکا در مورد شرایطش در این تیم، کیمیش، لواندوفسکی و مقایسه هانسی فلیک و ناگلزمان صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، مارک روکا در این مصاحبه گفت:

به جدایی قرضی از بایرن مونیخ فکر نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من اینجا راحتم و احساس خوبی دارم. اگر اصلاً بازی نمی کردم و می دیدم که در حال پیشرفت نیستم، جدایی قرضی را در نظر می گرفتم اما الان این جزو گزینه ها نیست. در ماه دسامبر حس بسیار خوبی داشتم و سرمربی از من حمایت کرد. بی صبرانه منتظر این هستم که ببینم در سال 2022 چه چیزی پیش می آید. این که باید چه کاری انجام دهم تا دقایق بیشتری بازی کنم را باید از ناگلزمان بپرسید. درست است که وقتی به اینجا آمدم، شرایط جسمانی ام کمی افت کرده بود اما من به مدت یک سال بسیار سخت کار کردم و فکر می کنم که کم بازی کردنم دیگر به دلیل مشکلی از سوی من نیست. اما این نیز درست است که بازی کردن در چنین خط هافبکی بسیار سخت است. اینجا بازیکنانی در بالاترین سطح حضور دارند که کیفیت و تجربه بالایی دارند. مسئله ضروری این است که وقتی فرصت بازی کسب می کنید، از آن لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید. من از فرصت های بازی ام راضی ام، هر چند که خواهان دقایق بیشتری هستم.

وقتی به آلمان آمدم، متوجه شدم که در اینجا جنگندگی زیادی وجود دارد و این که بوندسلیگا با لالیگا فرق دارد. در اسپانیا فوتبال بیشتر در مورد جایگیری و کنترل توپ است. اینجا فوتبال در مورد نحوه جا به جایی توپ است. تیم ها توپ را می گیرند و سریعاً حمله می کنند. در بایرن مونیخ، شما 4-0 پیروز بازی هستید اما متوقف نمی شوید و دست بر نمی دارید. ما با سرعتی بالا به بازی خود ادامه می دهیم و این دیوانه کننده است. 

کیمیش؟ من رهبری و شخصیت او را تحسین می کنم. او کمک زیادی به من کرده و احترام زیادی برای او قائلم. یوسوا در تمام جنبه های بازی استاد است و یادگیری روزانه از او، برای من فوق العاده است. او یکی از بهترین ها در دنیاست. بازی برای اسپانیا در جام جهانی؟ بازی برای اسپانیا رویای همه است. امیدوارم روزی این فرصت را کسب کنم و این اتفاق در جام جهانی رخ دهد. اما به هر حال الان باید روی زمان حال تمرکز کنم و به جنگیدن ادامه دهم. باید فرصت بازی کسب کنم تا لوئیز انریکه مرا ببیند. اسپانیول؟ تا جایی که بتوانم، هیچ یک از بازی های آن ها را از دست نمی دهم. این باشگاه ابدی من است و آن ها هم تیمی های سابقم هستند. همیشه بهترین ها را برای آن ها می خواهم و هر وقت که آن ها بازی دارند، جلوی تلویزیون میخکوب می شوم. من تا پای مرگ با آن ها هستم.

فرق فلیک و ناگلزمان؟ تفاوت هایی وجود دارد. شاید فصل قبل ما در جا به جایی توپ مشکلات بیشتری داشتیم. ما هوشیاری ای که در این فصل با یولیان داریم را نداشتیم. من یک فصل زیر نظر فلیک بازی کردم اما با ناگلزمان احساس بسیار خوبی دارم. ناگزمان سرمربی ای است که بسیار خوب بازی خوانی می کند. در ساختار تیم ناگلزمان احساس راحتی بیشتری می کنم. ما با او کنترل بیشتری روی بازی داریم تا از خوردن ضد حمله جلوگیری کنیم.  ناگلزمان تحسین کننده بزرگ گواردیولاست. در مورد او با تو صحبت کرده؟ نه، او سرمربی ای با شخصیتی خود ساخته و استعداد بالاست. شاید پپ کمی روی او تاثیر گذاشته باشد اما بخش بزرگی از ایده های او مال خودش هستند. این عالی است و منجر به رشد زیاد ما می شود.

لواندوفسکی؟ روبرت جدا از گل هایی که می زند و می بینید، در بازیسازی نیز کمک زیادی به ما می کند. او همیشه در دسترس است و فراتر از آن، او اولین کسی است که برای گرفتن توپ می جنگد و پرس می کند. به عنوان یک هافبک، داشتن او تجملاتی است زیرا همیشه به شما گزینه ای برای پاس دادن می دهد. او یک حرفه ای بزرگ است و به خوبی از خودش مراقبت می کند. تقریباً همیشه در پایان تمرینات بیشتر می ماند تا شوت زنی را تمرین کند. این ها جزئیات کوچکی هستند که باعث تمایز او می شوند. ما امیدوار بودیم که او فاتح توپ طلا شود. فکر می کنم سالی فوق العاده و تماشایی داشت. امیدواریم سال بعد نوبت او باشد.

 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس آجورلو و صدری باید به هواداران استقلال و پرسپولیس جواب بدهند شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید

به گزارش "ورزش سه"، لحظات جالبی قبل از شروع بازی بین تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ رقم خورد. هواداران بایرن پیش از اولین بازی نیمه نهایی، به فرانتس بکن باوئر را که در ژانویه درگذشت، ادای احترام کردند.

در بخش جنوبی ورزشگاه یک بنر بزرگ با تصویر اسطوره بایرن نقش بسته و پایین آن یک نوشته وجود داشت. روی این بنر نوشته شده بود: "قیصر" به‌عنوان بازیکن بایرن با بازوبند کاپیتانی و با توپ زیر پایش."

در زیر بنر دیگری با این نوشته به چشم می‌خورد: "در سراسر جهان به‌عنوان یک رهبر ارکستر در زمین شناخته شده است!"  

او 50 سال پیش، با بایرن مونیخ قهرمان جام قهرمانی اروپا شد. در مجموع، فروش پیراهن‌های مربوط به مرگ بکن باوئر 500 هزار یورو درآمد داشت. این مبلغ اکنون به حساب بنیاد بکن باوئر اهدا شده است.

همسر بکن باوئر و پسرش جوئل قبل از بازی چک این مبلغ را از سران بایرن یعنی مایکل دیدریک و یان کریستین دریسن دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ + فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم