Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج -  اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان در دیدار با رییس بنیاد مستضعفان غرب کشور و مدیران واحد‌های اقتصادی این بنیاد در استان،گفت: بنیاد زمینه‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در اختیار دارد و با توجه به ظرفیت‌های نهفته کردستان، می‌شود در این بخش شاهد فعالیت‌های بهتری بود.

زارعی کوشا ضمن تاکید بر لزوم تسهیل در خصوص سرمایه‌گذاری بنیاد در استان کردستان، گفت: می‌توان با اتکاء به ظرفیت‌ها و استعداد‌های استان کردستان، اقدامات مختلفی در بخش‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای از سوی بنیاد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با نگاه ویژه‌ای که مهندس فتاح به استان کردستان دارند و با توجه به ظرفیت مرز، افزایش تولیدات با هدف صادارات یکی از فرصت‌های مناسب در استان است.

استاندار کردستان با اشاره به اولویت دولت سیزدهم در راستای توجه به معیشت مردم، تصریح کرد: دغدغه‌ها و مشکلات مردم از نگاه دولت دور نمانده و به همین دلیل دولت در تلاش است تا با اقدامات مختلف در راستای بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام‌های مهمی بردارد

زارعی‌کوشا با بیان اینکه سال آینده نقطه عطفی در حمایت از تولید خواهد بود، گفت: راه‌اندازی صندوق توسعه ملی یکی از مهمترین اقدامات دولت در راستای حمایت از بخش تولید به شمار می‌رود.

او به سهم استان کردستان از محل اعتبارات صندوق توسعه اشاره کرد و گفت: سال آینده صندوق توسعه استان تاسیس و راه‌اندازی می‌شود که اختیار آن با استان‌هاست و سهم کردستان از محل این اعتبارات ۲ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

بنیاد مستضعفان در کردستان علاوه بر فعالیت در حوزه تولید، مجری نهاد آبادانی و توسعه شهرستان سروآباد در قالب طرح محرومیت‌زدایی از ۳۱ شهرستان کشور، است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی کردستان استان کردستان صندوق توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: با همکاری دولت و مجلس رشد قابل قبولی در پرداختی بنیاد شهید به خانواده‌های ایثارگر اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: بعد از ۱۰ سال مسئله تامین ارز برای خرید تجهیزات پزشکی برای ایثارگران و جانبازان که سال‌ها در گیر و دارهای اداری سرگردان بود، به نتیجه رسید. در این سال‌ها از ثبت سفارش و اجازه واردات تجهیزات پزشکی مورد نیاز جانبازان و ایثارگران که مشابه داخلی داشت، جلوگیری می‌شد و ما مجبور به واردات چمدانی این تجهیزات که در داخل هم یافت نمی‌شد، بودیم.

رییس بنیاد شهید ادامه داد: خوشبختانه وزارتخانه‌های بهداشت و صمت مجوزهای لازم را به بنیاد دادند. در جدول تخصیص منابع ارزی نیز برای واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران و جانبازان از ارز ترجیحی استفاده خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • تولید ۳ درصد گندم کشور در شهرستان بیجار
  • کردستان دارای ۱.۱ دهم میلیارد تُن ذخایر معدنی است
  • کردستان دارای ظرفیت‌های مهم و ارزشمند اقتصادی است
  • خبر خوش واردات تجهیزات و داروهای مصرفی جانبازان
  • طلب ۱۰۰ میلیارددلاری صندوق توسعه ملی از دولت‌ها
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کردستان حیاتی است
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته