Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی برای فوتبال ایران و سرخابی‌های پایتخت رخ داده است.

خبرگزاری میزان - سیدداود سیدعباسی، سرمربی تیم پدیده مشهد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر است و بازیکنان و کادر فوق‌العاده‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها بازیکنان باکیفیتی دارند. بعد از بازی با سپاهان ما هم تمرینات خوبی در مشهد داشته‌ایم. امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

*برای بازی فردا محمدرضا فلاحیان و عکاشه و به احتمال زیاد صفرزاده را نخواهیم داشت. صفرزاده ۲ روز است که مریض شده و الان با او صحبت کردم که متاسفانه شرایطش پایدار نیست.

*جدایی سنگچولی بعد از درگیری با میلاد فراهانی؟ از سرپرست تیم سیدصالحی که حواسش به همه چیز هست ممنونم، با چند بازیکن بزرگ تیم جلسه داشتیم. خودم فوتبالیست بودم و اتفاقات اینچنینی را دیده‌ام. در سایر تیم‌ها هم موارد مشابه پیش آمده و خواهد آمد.

*۳ شرط در جلسه با بازیکنان گذاشتیم، قرار شد بعد از بازی با سپاهان حل شود. قرار هم نبود این ماجرا به بیرون درز کند. با سنگچولی جلسه گذاشتم و داستان را برای او قبول کردم. ۳۰ دقیقه جلسه داشتیم و قرار شد فردای آن روز در تمرینات حضور یابد، از او خواهش کردم اما نیامد. به نظرش احترام می‌گذارم.

*برخوردی که باید انجام می‌دادم را اجرایی کردم، سعادت نداشتم در ادامه راه با سنگچولی که دوست من است ادامه دهم. از او بابت زحماتش تشکر می‌کنم. امیدوارم این تصمیم خودش باشد.

*شب بازی با سپاهان خبر درگیری بازیکنان ما با آن شدت منتشر شد. البته شما خبرنگاران اقتضای شغلی‌تان است که انقدر نکته سنج باشید. از شما سوالی دارم که چرا این ماجرا را پذیرفتید و روز نشست خبری قبل از بازی با سپاهان این خبر منتشر شد؟

*اینکه ما باید بازی با پرسپولیس را در ثامن برگزار کنیم و بازی ۲ تیم دیگر در امام رضا (ع) برگزار می‌شود، نشان‌دهنده چیست؟ آن زمان هم که در ابومسلم بازی می‌کردم متاسفانه نابسامانی وجود داشت.

*سال اولی که ابومسلم بودم، در بازی با ملوان در هفته آخر در لیگ ماندیم. یکی از صحنه‌های به یادماندنی در ذهن من است. من اینجا و در مشهد خاطرات خوبی دارم. به عنوان مربی تیم آسیایی در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتم. نمی‌خواهم دروغ بگویم.

* بدهی شهرخودرو به مجموعه امام رضا(ع)؟! برای بازی با گل گهر حتی پولش را هم پرداخت کردیم، بحث بدهی نیست. گویا شورای تامین اجازه نداده که بازی‌های ما آنجا برگزار شود. مدارک پرداخت پول به مجموعه امام رضا هم در باشگاه موجود است.

*حذف پرسپولیس از آسیا؟! جای تاسف دارد که چنین اتفاقاتی برای فوتبال ایران و سرخابی‌های پایتخت رخ داده است.

*جلوی هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم. از بازی نخست با صنعت نفت تا امروز پیشرفت کرده‌ایم. ۵ روز ۵ روز بازیکنانم بازی می‌کنند و کار سختی داریم. جلوی نفت خوب کار کردیم، حداقل مساوی حقمان بود اما در دقیقه ۹۶ با گلی استثنایی باختیم. بعد از آن مقابل استقلال ملاثانی موفق بودیم، پس از آن هم در لیگ چه مقابل استقلال و چه مقابل پیکان خوب کار کردیم.

*بازیکنانم سرشار از انگیزه‌اند و فکر می‌کنم عملکرد تیم ما با توجه به بضاعتی که داریم، خوب بوده است. نمی‌شود مقابل سپاهان و استقلال با آن همه مهره توقع نتیجه‌ای خاص داشته باشیم. در این ۶ هفته بازی‌های تیم سخت بوده، اما‌ به آینده ایمان داریم چون به توان بازیکنانم ایمان دارم. بازی به بازی جلو می‌رویم و پرسپولیس خیلی قابل احترام است.

بیشتر بخوانید: غایبان پرسپولیس مقابل پدیده مشخص شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر پدیده مشهد داود سیدعباسی پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده لیگ برتر پدیده مشهد داود سیدعباسی پرسپولیس بازی با سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس