Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده گفت: حذف پرسپولیس از آسیا یک افتضاح تاریخی است.

به گزارش برنا؛ یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت های خود در این نشست در مورد حضور در مشهد گفت: روزهای خوب زیادی در این شهر داشتم و حضور دوباره‌ام در مشهد جای خوشحالی دارد. هواداران پرسپولیسی در مشهد استقبال گرمی از ما داشتند که جای تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص بازی برابر پدیده تاکید کرد: امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم. از نظر جدولی خیلی مهم است که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. باید 90 دقیقه پرفشار را پشت سر بگذاریم. فوتبالی که در چند هفته اخیر تیم پدیده انجام داده، فوتبال خوبی بوده و با برنامه پیش رفته‌ است. پدیده در انتقال به حمله خیلی سرعت خوبی دارد و باید مراقب باشیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: پدیده با توجه به شرایطی که دارد، انتحاری بازی می‌کند. آنها دنبال امتیاز از این بازی هستند و چیزی برای از دست دادن ندارند و با خیال آسوده‌تری بازی می‌کنند. بازی آسانی نداریم و این مساله را به بازیکنانم گفته‌ام. 

گل محمدی در مورد حذف تیمش از آسیا تصریح کرد: برای ما که گروهی پرتلاش هستیم، زحمت کشیدیم و خودمان را به عنوان تیم اول ایران و سید یک آسیا به لیگ قهرمانان رساندیم و دو فینال آسیا را پشت سر گذاشتیم، واقعاً شوکه کننده بود. پذیرش این مساله برای من خیلی سخت است. 

وی ادامه داد: این یک افتضاح تاریخی برای فوتبال ماست. 10 روز وقت داده‌اند برای استیناف، اما بعید می‌دانم این رأی تغییر کند. در این 10 روز امیدوار باشیم که رأی عوض شود، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، انگیزه زیادی از بازیکنان و فوتبال ایران که تلاش می‌کنند قهرمان شوند و مراحل بالاتر را طی کنند، کم می‌شود.

انتهای پیام// 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: یحیی گل محمدی مشهد بازی فوتبال پرسپولیس آسیا ایران لیگ قهرمانان فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا یحیی گل محمدی واکنش حذف پدیده نشست خبری انتحاری گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما

 غیبت‌های متوالی کریم بنزما هواداران تیم فوتبال الاتحاد عربستان را شوکه کرده است.

به گزارش تسنیم و به نقل از اسپورت عربستان؛ غیبت‌های متوالی کریم بنزما در بازی‌های این فصل الاتحاد در لیگ حرفه‌ای عربستان همچنان ادامه دارد.

کریم بنزما که در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته میلادی به عنوان بازیکن آزاد از رئال مادرید راهی الاتحاد جده شده بود، دیدار شب گذشته تیمش در لیگ عربستان را از دست داد. الاتحاد در این بازی خانگی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. غیبت کریم بنزما به دلیل آسیب دیدگی او از ناحیه عضله پای چپ است و به نظر می‌رسد دوره درمانی او طولانی‌ خواهد بود؛ بنابراین بنزما به زمان بیشتری برای بازگشت به ترکیب الاتحاد نیاز دارد.

با احتساب بازی شب گذشته غیبت کریم بنزما در بازی‌های الاتحاد در این فصل از مجموع 47 مسابقه به 17 بازی رسید. او در این فصل 13 گل برای الاتحاد زد و 8 پاس گل داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شرط و شروط عجیب بنزما برای بازگشت به الاتحاد مصدومیت دوباره کریم بنزما

دیگر خبرها

  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی