Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دلم می‌خواست که به باشگاه خودمان و فولاد تبریک بگویم به خاطر اینکه اگر سپاهان و فولاد نبودند ممکن بود یک فاجعه برای فوتبال ما به وجود بیاید. اگر ما هم از آسیا حذف می‌شدیم شاید یک فاجعه برای فوتبال ما پیش می‌آمد. امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات و اما و اگرها تمام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: همه می‌دانند که فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ ما است و ما قطعاً بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر نتایج هفته‌های گذشته تحت فشار بودیم اما هفته گذشته مقابل پدیده خوب بودیم اما باید این روند را ادامه دهیم. اگر امتیازات را از دست بدهیم شانس قهرمانی را از دست می‌دهیم. می‌دانیم که بازی کردن با فولاد سخت است. بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بدست آوریم.

وی در مورد اینکه در ۳ دیدار اخیر مقابل فولاد تیمش به مشکل خورده است تصریح کرد: فولاد همیشه روند خودش را ادامه می‌دهد. این تیم سبک خاصی از فوتبال ارائه می‌دهد که منحصر به خودشان است. باید این واقعیت را قبول کنیم که تیم خیلی خوبی هستند و راهکارهای خوبی داشته باشیم که برابر این تیم به گل برسیم و موقعیت سازی کنیم.

سرمربی سپاهان در مورد غایبان تیمش برای دیدار فردا بیان کرد: کماکان رضا میرزایی را که از بازی با نساجی آسیب دید همراه با یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما مهدی زاده روند مصدومیتش رو به بهبود است و احتمالاً از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود.

نویدکیا در مورد اینکه تیمش پس از بازی با پرسپولیس به خصوص در خط جلو به ترکیب مطلوب رسیده است بیان کرد: در مورد ترکیب مطلوب خیلی با این موضوع موافق نیستم. بازیکنانی که در سپاهان هستند فرقی نمی‌کند که کدام بازی می‌کنند. با صلاحدید کادر فنی ممکن است برخی بازی کنند یا بازی نکنند اما مهم این است که همه بازیکنان تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهند. کم کم باید به آن سمت برویم که از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ و حضور سپاهان و فولاد در این مسابقات خاطرنشان کرد: دلم می‌خواست که به باشگاه خودمان و فولاد تبریک بگویم به خاطر اینکه اگر سپاهان و فولاد نبودند ممکن بود یک فاجعه برای فوتبال ما به وجود بیاید. اگر ما هم از آسیا حذف می‌شدیم شاید یک فاجعه برای فوتبال ما پیش می‌آمد. امیدوارم روزی برسد که این اتفاقات و اما و اگرها تمام شود و باشگاه‌ها با چنین مشکلاتی مواجه نشوند. فکر می‌کنم اگر همین روند را ادامه دهیم مطمئناً در سال‌های بعد هم همین مشکلات به وجود می‌آید.

سرمربی سپاهان افزود: از آقای ساکت و هیأت مدیره تشکر می‌کنم که از یک سال پیش شرایطی مهیا کردند که باشگاه بدون مشکل مجوز کسب کند و به راحتی در مسابقات شرکت کند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که سایر باشگاه‌ها هم بدون مشکل بتوانند در مسابقات آسیایی شرکت کنند. نه فقط به خاطر نتایج، بلکه برخی اوقات سازماندهی مناسب می‌تواند از حیثیت فوتبال یک کشور دفاع کند که فکر می‌کنم سپاهان و فولاد این کار را کردند.

کد خبر 547137

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سپاهان و فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند

11 تیم لیگ برتری و 5 تیم از دسته های پایین تر در دور یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی حضور دارند. در این میان 7 تیم از قهرمانان گذشته جام حذفی در این مرحله حضور دارند و 3 تیم از قهرمانان گذشته، از دور مسابقات کنار رفته اند.

به گزارش طرفداری، از بین تیمهای لیگ برتری 3 تیم خوزستانی استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و نفت آبادان در کنار نساجی مازندران و استقلال تهران از دور مسابقات جام حذفی کنار رفته اند.

از بین قهرمانان گذشته جام حذفی، سه تیم فولاد خوزستان، استقلال تهران و نساجی قائم شهر حذف شده اند و هفت تیم پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، سایپا، فجر شهید سپاسی و تراکتور هنوز در مسابقات حضور دارند.

استقلال هفت بار، فولاد خوزستان یک بار و نساجی یک بار قهرمان جام حذفی شده اند و پرسپولیس هفت بار، ذوب آهن و سپاهان چهار بار، ملوان سه بار، تراکتور دو بار و سایپا و فجر شهید سپاسی یک بار در جام حذفی ایران، عنوان قهرمانی را به دست آورده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • موفقیت‌های فولاد اکسین مرهون تلاش‌های کارگران است
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!