Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره سرنگونی یک پهپاد حزب‌الله، یک روزنامه لبنانی دروغ سخنگوی ارتش این رژیم را برملا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه لبنانی «الاخبار» بعدازظهر امروز (جمعه)، دروغ جدید ارتش رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

«آویخای ادرعی» سخنگوی عربی ارتش رژیم صهیونسیتی، امروز، در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با انتشار تصاویری مدعی شده بود که ارتش این رژیم به تازگی یک پهپاد متعلق به جنبش حزب‌الله لبنان را سرنگون کرده که از آن برای جمع‌آوری اطلاعات و جاسوسی استفاده می‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارتش تل‌آویو همچنین ادعا کرده بود که در پهپاد مذکور تصاویری محرمانه از نیرو‌های حزب‌الله ثبت شده که تل‌آویو به آن دست پیدا کرده است.

روزنامه الاخبار در گزارش امروز خود به این مسئله پرداخت و نوشت: «گویی تولیدکننده ویدئوی جعلی‌ای که ائتلاف به رهبری عربستان سعودی درباره دست داشتن حزب‌الله در یمن منتشر کرد، همان دروغ‌ساز اسرائیل باشد؛ ویدئویی که به علت نداشتن تصاویر و دلایلی منطقی باعث جنجال و تمسخر آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی شد».

روزنامه الاخبار در ادامه گزارش خود به ادعای امروز افیخای ادرعی اشاره کرد که مدعی شده بود پهپاد حزب‌الله از مرز‌های لبنان عبور کرده و با هدف جمع‌آوری اطلاعات وارد خاک فلسطین اشغالی شده است.

در ادامه این گزارش، به آن بخش ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پرداخته شده که گفت در پهپاد تصاویری از یک گروه نظامی وابسته به حزب‌الله ثبت شده که حال تمرین با پهپاد بوده‌اند.

این روزنامه لبنانی نوشت که چنین ادعایی حماقت اسرائیل را نشان می‌دهد «چراکه تصاویر خود ادعای سخنگوی ارتش [رژیم]اشغالگر را رد می‌کند. در یکی از این تصاویر، جوانانی دیده می‌شوند که ادعا شده از اعضای حزب‌الله هستند در حالی که آن‌ها لباس غیرنظامی بر تن دارند و در یک مکان عمومی که اطراف آن پر از خودرو است، ایستاده‌اند. در عین حال، هیچ پرچم یا چیز دیگری وجود ندارد که نشان دهد این افراد مرتبط با حزب‌الله هستند».

الاخبار در ادامه نوشت که در یکی دیگر از تصاویر پهپادی که ادعا شده سرنگون شده است، درست شبیه کوادکوپتر‌های «mavic ۲ pro» است که برای فیلمبردای سینمایی و مجالس عروسی از آن‌ها استفاده می‌شود.

ادعای سخنگوی رژیم صهیونیستی پس از آن مطرح شده است که به تازگی یک بالگرد نظامی این رژیم در دریای حیفا سقوط کرد.

رسانه‌های عبری‌زبان پیش از کسب مجوز از ارتش این رژیم خبر سقوط بالگرد یادشده با سه‌سرنشین را منتشر کردند که در پی آن ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای ناگزیر به تأیید خبر شد.

با این حال، «ران کوخاو» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز بعد به انتقاد از رسانه‌های عبری‌زبان پرداخت و «اعلام زودهنگام» سقوط بالگرد ارتش از سوی منابع عبری‌زبان را بدون کسب مجوز انتشار محکوم کرد.

ارتش تل‌آویو صبح روز بعد در بیانیه‌ای اعلام کرد که در پی سقوط بالگرد، «ارز شخینی» معاون پایگاه هوایی «رامات دیوید» و «خن فوگل» از خلبنان ارتش این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

این بیانیه در حالی صادر شد که منابع خبری گزارش داده بودند نیرو‌های نظامی اجازه نزدیک شدن ساکنان اراضی اشغالی به دریای حیفا را نمی‌دهند.

از سوی دیگر، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگو با «۱۰۳FM» احتمال حمله سایبری به بالگرد یادشده را رد نکرد.

او در پاسخ به سؤالی درباره احتمال حمله سایبری به بالگرد گفت: «این احتمال ضعیف است؛ اما من محتاط هستم چراکه هنوز برای مشخص کردن این مسئله زود است».

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ارتش اسراییل مبارزه با صهیونیزم آویخای ادرعی حزب الله لبنان نابودی اسراییل ارتش رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم سخنگوی ارتش حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد

شبکه ۱۴ تلویزیون اسرائیل هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را اعلام کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی که از سیاست‌ها و برنامه‌های نتانیاهو حمایت بی چون و چرا دارد، ادعا کرد بعد از آن که ظرف 8 ساعت ارتش اسرائیل گذرگاه رفح را به تسخیر خود در آورد است.

هلیل پیتون روزین خبرنگار نظامی این رسانه افزود: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه و دقیقا دقایقی بعد از آن که حماس آمادگی خود را برای دستیابی به توافق با اسرائیل اعلام نمود، وارد گذرگاه رفح شد و با وجود آن که پیش بینی می‌شد این عملیات دست کم 2 دروز به طول بیانجامد اما عملیات مذکور حدود 8 ساعت به طول انجامید.

براساس ادعای این رسانه صهیونیستی، به محض ورود ارتش اسرائیل به بخش (فلسطینی) گذرگاه رفح افراد مسلح حماس منطقه را تخلیه کردند در حالی که در حین انجام این عملیات آتش شدید از هوا و زمین به سوی این مناطق انجام می‌گرفت.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیست هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی را بعد از کنترل گذرگاه پایش منطقه برای مشخص کردن زیر ساخت‌های نظامی که حماس آن را در زیر زمین ایجاد کرده اعلام خبر داد یگان‌های میدانی خود را برای پیشرفت مجدد در این منطقه طی روزهای آینده آماده می‌کنند.

حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادندحمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بودحماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس استهشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روز سخت صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • حمله موشکی حزب‌ الله به ۲ پایگاه صهیونیستی
  • حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل
  • ضربات پیاپی حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی
  • اذعان ارتش اسرائیل به ناکامی برابر مقاومت فلسطین
  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است