Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، نمونه‌ای از موشک‌هایی که پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را در هم کوبید، در مسیر نمازگزاران جمعه تهران به نمایش گذاشته شد. به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و انتقام سخت ایران از آمریکا، نمونه‌ای از موشک‌های ذوالفقار، بصیر و دزفول که پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را در هم کوبید در مسیر نمازگزاران جمعه تهران به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه خیابانی به همت ستاد برگزاری نماز جمعه تهران با همکاری سازمان هوا فضا و سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ برپا شد.

این موشک‌های بالستیک ایرانی نماد و نمونه‌ای از دستاورد‌های نظامی دفاعی و توانمندی هوافضای کشورمان است که نقطه زن و رادارگریز بوده و قابلیت کنترل تا نقطه برخورد را دارد.

همچنین نماز جمعه این هفته میزبان ۱۳ شهید گمنام، به عدد ۱۳ موشکی که برای در هم کوبیدن آمریکایی‌ها در عین‌الاسد به کار برده شد، بود که بعد از اتمام نمازجمعه توسط نمازگزاران تشییع شدند.

آیت‌الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران و حجت الاسلام محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزش و پژوهشی امام خمینی (ره) سخنران مراسم پیش از خطبه نماز جمعه این هفته تهران بودند.

منبع: میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: موشک انتقام انتقام گیری انتقام تلگرامی انتقام جویان جمعه تهران نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده‌ ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این مراسم گفت: یکی از بهترین ابواب روزی باب علم است و بابت آن باید خدا را شکر کنیم، به ابواب روزی چه مادی و چه معنوی دقت کنیم مسیر درست را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: متأسفانه در جامعه علم با میزان سودآوری و درآمد ارزشگذاری می‌شود، حتی منزلت‌های اجتماعی علما با میزان دارایی سنجیده می‌شود، نظام باید می‌توانست تعلیم و تربیت را طوری پیش ببرد که ارزشگذاری‌ها درست انجام شود.

او تأکید کرد: علت موفقیت بزرگان علم گذشته این بود که به علم نگاه ابزاری نداشتند، یکی از کار‌های حوزه‌ی علمیه این است که بتواند به طلبه این نگاه را القا کند خدا در صراط مستقیم است و پیغمبر اسلام هم در صراط مستقیم است و باهم تطابق کامل دارند، اما سایر انبیا و انسان‌ها تطابقشان درجه بندی دارد.

امام جمعه همدان گفت: گاهی کسی که در مسیر است عملش مانند کسی است که در صراط است پس فضیلت اهل صراط بر اهل سبیل به علم است.

دیگر خبرها

  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • تجلیل از زحمات فراجای استان همدان در قالب اجرای طرح نور
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران