Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – گادوین منشا که در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم برای استقلال بازی می‌کرد در دیدار مس رفسنجان مقابل همین تیم یکی از ارکان اصلی نارنجی پوشان مس برای بازکردن دروازه استقلال به شمار می‌رود.

گادوین منشا در نیم فصل دوم لیگ برتر هجدهم در ۱۳ بازی به مدت ۶۸۶ دقیقه برای استقلال به میدان رفت و فقط یک گل در دیدار مقابل فولاد برای استقلال به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در همان سال در ۵ بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز به مدت ۲۸۲ دقیقه برای استقلال (در فصل ۲۰۱۹) بازی کرد اما گلی به ثمر نرساند.

منشا در فصل جاری لیگ برتر هفت گل برای مس رفسنجان به ثمر رسانده که این تعداد تقریباً به اندازه نصف گل‌های زده استقلال است. تیم استقلال در جدول رده بندی برتر ۱۸ گل زده دارد که ۳ گل آن گل‌های مربوط به بازی ۳ بر صفر شده استقلال مقابل گل گهر سیرجان است. در واقع مهاجمان تیم استقلال تاکنون فقط ۱۵ گل به ثمر رسانده اند و این تعداد دو برابر گل‌های زده گادوین‌منشاست و قطعاً خط دفاعی استقلال در مواجهه با این مهاجم نیجریه ای روز سختی را پیش رو خواهند داشت.

نکته قابل توجه درباره گادوین‌منشا این است که او که از فصل شانزدهم در تیم‌های مختلف ایرانی توپ می‌زند تاکنون در لیگ برتر نتوانسته به استقلال گل بزند و قطعا در بازی با استقلال دوست دارد این طلسم چند ساله را بشکند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گادوین منشا مس رفسنجان گادوین منشا مس رفسنجان برای استقلال گادوین منشا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق میلان و فوتبال ایتالیا، که مدتی با ژوزه مورینیو در فضای مجازی درگیر مصاحبه‌های متعدد علیه هم بودند، این بار در مصاحبه جدیدش به موضوع دیگری پرداخته است.

کاسانو در این مصاحبه بهترین شماره 10 تاریخ فوتبال ایتالیا را انتخاب کرد. مهاجم سابق رم، رئال مادرید و پارما اعلام کرد که فرانچسکو توتی، هم تیمی سابق او و همچنین روبرتو باجو در ردیف اول قرار دارند.

کاسانو که قبل از پیوستن به رئال مادرید در ژانویه 2006 در کنار تونی برای رم بازی کرده بود، گفت: "توتی و باجو در صدر لیست هستند. سپس الساندرو دل پیرو نیز گزینه خوبی است اما او کمی پایین‌تر از این دو بازیکن است."

از کاسانو سوال شد که اگر بخواهد یک مهاجم را در انتهای این لیست قرار دهد، کدام بازیکن را انتخاب می‌کند که گفت: "خودم! (باخنده.) من از نظر استعداد حتی بهتر از توتی بودم اما این را در زمین فوتبال فراموش می‌کردم! نکته جالب بود که این استعداد را در جمعه، شنبه و یکشنبه فراموش می‌کردم!"

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)