Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، صبح روز چهارشنبه 15 دی ماه امسال چند پسربچه در محله جنت آباد تهران در حال بازی بودند که با وحشت شروع به فریاد زدن کردند.آنها در یک آب انبار قدیمی در محله جنت آباد،جسد برهنه مرد جوانی را دیده بودند که روی آب شناور بود.

موضوع کشف جسد بلافاصله به ماموران کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد و در دستور کار حبیب اله صادقی بازپرس ویژه کشیک قتل تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که جسد متعلق به مردی حدودا 30 تا 40 است که لااقل یک ماه از قتل او می گذرد.

بنا بر این گزارش رسیدگی به موضوع در شعبه 4 بازپرسی دادسرای جنایی تهران ادامه دارد تا هویت جسد و نحوه به قتل رسیدن او محرز شود.همچنین تلاش برای پیدا کردی ردی از عامل جنایت در دستور کار پلیسی و قضایی قرار دارد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کشف جسد قتل اخبار حوادث قدیمی جسد آب جنت آباد انبار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فال بازیگران خارجی بازیگران بازیگران مهاجرت کرده سحر قریشی فیلم دنیا جهانبخت لیلا ایرانی لیلا ایرانی عکس جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی، از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هرگونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

کد خبر 6094278

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • سرآسیاب قدیمی ترین حسینیه محله کن
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت