Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شروع فصل زمستان یکی از تفریحات معمول مردم مراجعه به پیست‌های اسکی و استفاده از امکانات تفریحی از جمله اسکی، زیپ لاین و البته تفریح خطرناکی مانند تیوپ سواری است که به‌تازگی در نزدیکی پیست فریدون‌شهر منجر به فوت یک بانوی جوان و مصدومیت همسر او شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رئیس هیأت اسکی اصفهان در خصوص این حادثه اعلام کرد: در پنجشنبه 16 دی‌ماه به دلیل وفات حضرت فاطمه زهرا (س) پیست اسکی فریدون‌شهر تعطیل رسمی بود اما عده‌ای از مردم در دامنه‌های کوه و مسیر منتهی به پیست اسکی فریدون‌شهر به تیوب سواری مشغول شدند که متأسفانه این امر به ترتیب منجر به حادثه ضربه‌مغزی و فوت یک خانم و شکستگی دنده یک آقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود یسیلیانی در ادامه افزود: بارها اعلام کردیم این تفریح بسیار خطرناک است و بارها منجر به شکستن دست‌وپا و حتی قطع نخاع شده است و ما هشدارهای فراوانی در خصوص عدم استفاده از تیوب داده‌ایم اما بازهم مشاهده می‌شود که مردم از فنس‌ها عبور کرده و با خود تیوب‌ها را حمل کرده و استفاده می‌کنند.

رئیس هیأت اسکی استان اصفهان بیان داشت: این اتفاقات در اطراف و خارج از پیست اسکی بارها و بارها مشاهده و تکرار شده است. حتی باوجود برخوردهای مسئولین و ممانعت از ورود تیوب‌ها بازهم به هر طریق ممکن مشاهده می‌شود که مردم بی‌توجهی کرده و این وسیله را با خود وارد این منطقه می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز برای نخستین بار در سال جاری پیست فریدون‌شهر به‌صورت رسمی بازگشایی شد گفت: جمعیت بسیار زیادی از پیست بازدید و استقبال کردند و ترافیک سنگینی به وجود آمده بود و برای اسکی‌بازی، آموزش اسکی، تفریحاتی از جمله زیپ لاین و غیره مراجعین زیادی وجود داشت.

یسیلیانی در پایان بار دیگر بر عدم استفاده مردم از تیوپ در پیست اسکی تأکید کرد و علاقه‌مندان را دعوت کرد از تفریحات سالم موجود در پیست اسکی استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اسکی حضرت فاطمه زهرا استان اصفهان ترافیک تیوب سواری پیست اسکی فریدون شهر هیات اسکی استان اصفهان فریدون شهر پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه برای پیشگیری از وجود باقیمانده‌های دارویی بخصوص آنتی بیوتیک‌ها در گوشت و آلایش استحصالی کشتارگاه‌ها الزامی می‌باشد.

محمود زین الدینی گفت: کلیه گله‌های طیور پرورشی آماده کشتار باید ظرف ۴۸ ساعت قبل بارگیری توسط دکتر دامپزشک بهداشتی فارم مورد معاینه درمانگاهی قرار گرفته و به منظور رصد و پایش باقیمانده آنتی بیوتیک‌های مصرفی قبل از کشتار مورد بررسی قرار بگیرند.

وی افزود: مرغداران  با توجه به رعایت دقیق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی در همه مراحل پرورش اعم از خرید جوجه، حمل و نقل، بهداشت سالن‌های پرورش، واکسیناسیون، درمان و اعمال محدودیت‌های زمانی قرنطینه‌ای در جلوگیری از اشاعه بیماری‌های طیور و تامین گوشت مرغ سالم برای جامعه سهم بزرگی دارند.

زین الدینی بیان کرد: نتایج آزمایشگاهی به نحو مطلوبی حاکی از عدم وجود باقیمانده‌های آنتی بیوتیک در اکثر طیور کشتاری شهرستان کرمان بدست آمده است.

وی تصریح کرد: دارو یا آنتی بیوتیکی که به دام و طیور تزریق یا خورانده می‌شود اگر مقداری از این دارو در بدن آنها باقی بماند این باقی مانده می‌تواند به عنوان یک عامل مضر سلامت انسان را تحت تاثیر قرار دهد.

 رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان با اشاره بر تداوم طرح پایش آنتی بیوتیکی مرغ‌های آماده کشتار از مرغداران عزیز درخواست کرد: توصیه‌های دامپزشکی را جدی‌تر بگیرند تا مخاطرات ناشی از عدم رعایت دوره پرهیز دارویی از جمله افزایش مقاومت‌های دارویی و انتی بیوتیکی و سایر اثرات نامطلوب به حداقل ممکن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • هشدار برای پرهیز از مصرف قارچ در طبیعت
  • (ویدئو) دردسرهای فریدون زندی برای صحبت به زبان فارسی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!