Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:46:35 GMT

شهردار: ۳۷۰ حساب بانکی شهرداری شیراز را بستم

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۹۳۰

شهردار: ۳۷۰ حساب بانکی شهرداری شیراز را بستم

به گزارش دریافتی روز جمعه از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی در دیدار با مدیرعامل بانک شهر با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: کل حساب‌های پشتیبان باید بسته شود تا مبلغ رسوب کاهش یافته و به جریان نقدینگی اضافه شود.

شهردار شیراز خواستار انتقال تکنولوژی کارت بلیت‌ها از بانک شهر به شهرداری شیراز شد و همچنین توزیع کارت بلیت در سطح شهر صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه عنوان کرد: مشکلاتی از قبل روی هم انباشته شده و کار را برای شورا و شهرداری دشوار کرده است.

مهدی طاهری با بیان اینکه مردم به دولت و مدیریت جدید شهری امید دارند، اذعان داشت: تلاش داریم خیزش و جهش در شهر شیراز رقم بخورد که این مهم با همراهی و هم افزایی در مسائل میسر می شود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: باید در آینده نزدیک و پشت سر گذاشتن موانع، شاهد شروع پروژه‌های خوب و موثر و کاربردی در شیراز باشیم که موجب آسایش و رفاه مردم شود.

وی در پیشنهادی پیرامون نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گفت: با حداکثر ۱۰ درصد قیمت یک اتوبوس می توان آن را نوسازی کرد تا همچون یک اتوبوس جدید خدمت‌رسانی کند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر شیراز شیراز بانک ها شهرداری شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شیراز شیراز بانک ها شورای اسلامی شهر شیراز شیراز بانک ها شهرداری شیراز فارس شهرداری شیراز شهر شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی طغیانی با اشاره به انتقاد برخی نمایندگان مجلس نسبت به تغییرات ایجاد شده در طرح مالیات بر سوداگری افزود:‌ شورای نگهبان به برخی مواد طرح مالیات بر سوداگری از جمله ماده ۸ این طرح ایرادات و ابهاماتی را وارد کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ماده ۸ از مواد زیرساختی طرح مالیات بر سوداگری به شمار می‌رود که پایه‌های اطلاعاتی برای اجرای این طرح را فراهم می‌کند، بنابراین ماده ۸ یکی از مواد مفصل طرح است که رفع ابهام از برخی دیگر از مواد طرح نیز منوط به اصلاح همین ماده شده است.

طغیانی با رد ادعای برخی نمایندگان مجلس که معتقدند کمیسیون اقتصادی برای جلب نظر شورای نگهبان اقدام به قانون‌گذاری جدید کرده، گفت: به هیچ عنوان چنین اتفاقی نیفتاده و ما در کمیسیون صرفاً ایرادات و ابهامات شورای نگهبان به طرح را رفع کردیم. به طور مثال یکی از ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح وارد کرده این است که بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی چه تعداد از تراکنش‌ها در حساب‌های غیرتجاری را مورد بررسی قرار می‌دهند.

مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه | چه دارایی‌هایی شامل این نوع از مالیات می‌شوند؟

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در اصلاحیه‌ای که جهت مرتفع کردن نظر شورای نگهبان در کمیسیون صورت گرفت، تصریح شد که تنها ۵ دهم درصد از تراکنش‌های مرتبط با حساب‌های غیرتجاری افراد که بالاترین اعداد را داشته باشند مورد بررسی قرار می‌گیرند. بنابراین اینطور نیست که این قانون تمام مردم را شامل شود.

وی خاطرنشان کرد: البته یک شائبه درباره این بخش از طرح وجود داشت که این نیم دهم درصد آیا ناظر به اشخاصی است که بالاترین تراکنش‌ها را داشتند یا اینکه ناظر به کل جمعیت کشور است که ما توضیح دادیم ملاک ما در بررسی‌ها، کل جمعیت کشور است. به عبارت دقیق‌تر اگر جمعیت کشور را ۸۵ میلیون نفر در نظر بگیریم، تنها حساب غیرتجاری ۴۲ هزار و ۵۰۰ نفر از اشخاصی که بالاترین تراکنش‌ها را در این دسته از حساب‌های بانکی خود داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد و سایر مردم از بررسی‌ها معاف هستند.

کد خبر 847417 برچسب‌ها خبر مهم مالیات سازمان امور مالیاتی کشور مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری