Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مقامات دولتی لبنان در گفتگو با شبکه المیادین از مخالفت نخست وزیر این کشور با برگزاری نشست داخلی گفتگو محور خبر دادند.

طبق گزارش‌ها این نشست قرار بود در شرایط کنونی به منظور پایان دهی به اختلافات داخلی برگزار شود.

بر اساس این گزارش، نجیب میقاتی در پاسخ به درخواست عون مبنی بر برگزاری نشستی به منظور پایان دهی به اختلافات داخلی پاسخ رد داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرده که برگزاری چنین نشستی منجر به تازه شدن زخم اختلافات داخلی خواهد شد.

کد خبر 5394352

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان نجیب میقاتی میشل عون عراق ایالات متحده امریکا روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین قاسم سلیمانی ایران قزاقستان مذاکرات وین سوریه الی الحبیب اوکراین عربستان سعودی هشام ابوهواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر بن‌گویر بیانیه داد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند خودروی دولتی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل تصادف کرده است.

او زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده است. فیلمی توسط کاربران در فضای مجازی منتشر شده که ظاهراً واژگون شدن خودروی ایتمار بن‌گویر، وزیر امنیت داخلی اسرائیل را نشان می‌دهد.

گفته می‌شود این اتفاق در شهر «رمله» در مرکز فلسطین اشغالی به وقوع پیوسته است.

برخی از گزارش‌های تأییدنشده وضعیت او را وخیم گزارش کرده‌اند.

بن‌گویر وزیر راست افراطی کابینه جنگی «بنیامین نتانیاهو» است. او از سال ۲۰۲۲ تا کنون وزیر امنیت داخلی سرائیل بوده است.

او رئیس حزب «اُتسما یِهودیت» یا «قدرت یهودی» است که بر پایه ایدئولوژی موسوم به «کاهانیسم» و «عرب‌ستیزی» بنا نهاده شده است.

کاهانیسم یک ایدئولوژی صهیونیستی است که معتقد است عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی دشمن یهودی‌ها و اسرائیل هستند. کاهانیسم به دنبال تشکیل یک تئوکراسی یهودی است که در آن افراد غیریهودی حق رأی ندارند.

وزیر امنیت داخلی اسرائیل به تیر غیب گرفتار شد؛ وضعیت او وخیم است خودروی وزیر امنیت رژیم صهیونیستی چپ کرد (ببینید) کد خبر 847297 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه تصادف

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت مجلس با افزایش ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان مجلس
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد