Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:45:37 GMT

کمالوند: دو تیم نفت مظلوم ترین تیم های لیگ هستند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۸۱۷۸

کمالوند: دو تیم نفت مظلوم ترین تیم های لیگ هستند

سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید این تیم در بازی فردا برای برد وارد زمین می‌شود تا با شرایط بهتری نیم فصل را به پایان برساند.

به گزارش ورزش سه، فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان بیان کرد: حس بسیار خوبی دارم از اینکه به سرزمینی برگشتیم که خانوادگی متعلق به اینجا هستیم و فقط خدا می‌داند وقتی به آبادان می‌آیم چقدر حس خوبی می‌گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه از سالی که اینجا بودیم خاطرات خیلی خوبی در کنار مردم آبادان داریم و تیم بسیار خوبی داشتیم و امیدوارم که صنعت نفت آبادان همیشه در اوج باشد و مردم آبادان از داشتن تیمی مثل صنعت نفت لذت ببرند. به هر صورت تقدیر یک مرتبه دیگر ما را به جایی آورد که خیلی به آن علاقه داریم.

 

او با اشاره به مشکلات دو تیم نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان ادامه داد: امیدوارم دو تیم فردا فوتبال خوبی را ارائه بدهند. هر دو تیم متعلق به شهر هایی هستند که واقها شهر های مظلومی هستند که سرمایه و پول کشور از آنجا تامین می‌شود اما به خودشان چیزی نمی‌رسد؛ برخلاف تیم های وزارت صنعت که پاداش یک مسابقه‌شان برابر با بیست یا سی درصد کل بودجه ماست، متاسفانه دو تیم نفت مظلوم ترین تیم های لیگ هستند. در صورتیکه فوتبال متعلق به مسجدسلیمان و آبادان است. همه می‌دانند که خواسته این دو شهر فقط تیم فوتبال‌شان است. عاشقانه تیم فوتبال‌شان را دوست دارند؛ هم مسجدسلیمان و هم آبادان. امیدوارم که عدالت در تقسیم منابع به گونه ای باشد که این دو تیم از این مظلومیتی که الان در آن هستند بیرون بیایند و به حق واقعی خودشان برسند. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد. 

 

کمالوند همچنین به مشکلات تیم صنعت نفت اشاره کرد و گفت: آقای منصوریان برای تیم آبادان زحمت زیادی کشیده و من می‌دانم که چه کار سختی داشته چون حداقل ۷۰-۸۰ تیم تغییر کرده است؛ مثل اتفاقی که برای ما در مسجدسلیمان افتاد. با مشکلاتی که سد راه هست من دوست دارم که مردم آبادان مثل همیشه از مربی‌شان حمایت کنند و اجازه بدهند آقای منصوریان کارش را انجام بدهد. انشاالله بتوانند در پایان فصل یک نتیجه خوب بگیرند.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط این تیم بیان کرد: تیم ما هم با تمام مشکلاتی که داشته روند رو به رشدی داشته است. در چهار پنج اخیر فقط یک بازی ضعیف داشتیم که آن هم بازی هفته گذشته‌مان مقایل گل گهر بود که عوامل بیرونی خیلی روی ما تاثیر گذاشت و زمین خیلی نامساعد بود و اصلا نمی‌شد روی زمین فوتبال بازی کرد و از طرفی هم ۵-۶ مهره اصلی‌مان را نداشتیم. امیدوارم در بازی های باقی مانده از نیم فصل اول بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و با صحبت و هم‌فکری که با مدیر باشگاه شده انشاالله بتوانیم که نیم فصل تیم را تقویت کنیم.

 

او در ارزیابی از عملکرد صنعت نفت آبادان عنوان کرد: تیم صنعت نفت نیاز به زمان دارد. از زمانی که خود من در صنعت نفت بودم تا الان در این ۴-۵ سال هیچ سالی اتفاق نیفتاد که مربی سال دوم هم بماند. مربی تغییر می‌کند و ساختار کلا عوض می‌شود. من معتقدم اگر آن تیم صنعت نفت حفظ می‌شد، امروز صنعت نفت یکی از تیم های آسیایی کشور بود و می‌توانست. الان که آقای منصوریان هست از او حمایت کنید انشاالله که برای اولین بار آقای منصوریان بتواند یک مربی باشد که دو فصل پیاپی بماند. تیم صنعت نفت تیم خوبی است و به زمان نیاز دارد و من معتقدم صنعت نفت هم مثل تیم ما در نیم فصل دوم بهتر می‌شود.

 

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا فردا برای برد وارد زمین خواهند شد یا خیر، گفت: همانطور که خودتان با تفکرات من آشنا هستید من اصلا به فوتبال دفاعی علاقه ندارم و فردا هم قطعا سعی می‌کنیم یک فوتبال هجومی ارائه بدهیم. تیم صنعت نفت هم تیم خوبی است و فکر می‌کنم که فردا بازی جذابی از آب در بیاید. خیلی ناراحتم که نمی‌توانم هواداران صنعت نفت را از نزدیک ببینم. دلم خیلی برای آنها تنگ شده است.

 

او در پایان در خصوص مصدوم های تیمش در بازی فردا اظهار داشت: چون ما بدنسازی نداشتیم از هفته چهارم به بعد هر هفته چند بازیکن را نداشتیم. نسبت به هفته گذشته اوضاع بهتری داریم اما باز هم چند بازیکن‌مان نیستند.

نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند سرمربی آقای منصوریان تیم صنعت نفت نفت آبادان نیم فصل دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!