Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرانادا و بارسلونا فردا شب در چارچوب بازی هفته بیستم فصل ۲۲-۲۰۲۱ لالیگا به مصاف هم می روند. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات مربوط به بازی گرانادا و بارسلونا: اطلاعات بازی گرانادا و بارسلونا تاریخ برگزاری: شنبه، ۱۸ دی ۱۴۰۰ (۸ ژانویه ۲۰۲۲) ساعت برگزاری: ۲۱:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیو نوئوو لوس کارمنس، گرانادا هفته برگزاری: هفته ۲۰ لالیگا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ بررسی وضعیت تیم های گرانادا و بارسلونا گرانادا نسبت به فصل قبل، در این فصل عملکرد ضعیفی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این تیم در هفته های اخیر موفق به تغییر شرایط خود شده و در شش بازی اخیر خود در لالیگا شکست نخورده است. آن ها در این فصل موفق به شکست دادن اتلتیکو مادرید و سویا، دو تیم بالانشین جدول شده اند و در بازی رفت خود مقابل بارسلونا نیز، در نیوکمپ به نتیجه تساوی دست یافتند. بارسلونا نسبت به بازی قبلی خود در لالیگا، وضعیت بهتری دارد. بسیاری از بازیکنان مبتلا به کرونا یا مصدوم این تیم بازگشته اند و در اختیار ژاوی هستند. بارسلونا شروع خوبی در سال ۲۰۲۲ داشته و هر دو بازی خود در این سال را با وجود شرایط سختی که به دلیل شیوع کرونا در تیم خود داشته، با پیروزی پشت سر گذاشته است. دنی آلوز نیز حال می تواند برای بارسلونا بازی کند و این موضوع قطعاً به ژاوی کمک خواهد کرد. بارسلونا موفق شده به فاصله یک امتیازی رده چهارم و دو امتیازی رده سوم برسد و حال در انتظار لغزش اتلتیکو مادرید و رئال بتیس است. با توجه به این که اتلتیکو مادرید با ویارئال و رئال بتیس با رایو وایکانو بازی دارد، احتمال لغزش این دو تیم زیاد است. همچنین بارسلونا با پیروزی در این دیدار می تواند با روحیه ای بهتر به مصاف رئال مادرید در سوپرکاپ برود. اخبار بازی گرانادا و بارسلونا

ژاوی: تلاش می کنیم برای کسب عناوین بجنگیم؛ پیروزی مقابل گرانادا می تواند به ما روحیه بیشتری بدهد

تست کرونای دست، گاوی و بالده منفی شد

فرنکی دی یونگ دچار مصدومیت عضلانی شده است  رونالد آرائوخو تحت عمل جراحی قرار می گیرد ترکیب احتمالی گرانادا و بارسلونا (هواسکورد)

گرانادا (۲-۴-۴): ماکسیمیانو | کوئینی، دوئارته، تورنته، نوا | پوئرتس، میا، گونالونس، ماچیس | مولینا، سوارز

بارسلونا (۳-۳-۴): تراشتگن | آلوز، گارسیا، پیکه، مینگزا | فرنکی دی یونگ، بوسکتس، نیکو | دمبله، لوک دی یونگ، آخوماچ غایبان گرانادا و بارسلونا

گرانادا: نیدر لوزانو، سانتیاگو آریاس (مصدوم) – جرمن سانچز، روبن روچینا، آلبرتو سورو (ابتلا به کرونا)

بارسلونا: مارتین بریتویت، آنسو فاتی، سرجی روبرتو، یوسف دمیر، رونالد آرائوخو (مصدوم) – فران تورس (ابتلا به کرونا / بدون مجوز بازی) – پدری (ابتلا به کرونا) جایگاه گرانادا و بارسلونا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز ۵ بارسلونا ۸ ۷ ۴ ۳۰ ۲۲ ۸ ۳۱ ۱۳ گرانادا ۵ ۸ ۶ ۲۳ ۲۶ ۳- ۲۳ رویارویی های پیشین گرانادا و بارسلونا

بهترین بازیکنان گرانادا و بارسلونا از نگاه آمار هواسکورد تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز گرانادا لوییس ماکسیمیانو (۶.۸۵) خورخه مولینا (۷) روبن روچینا، لوییس سوارز (۳) بارسلونا ممفیس دیپای (۷.۴۸) ممفیس دیپای (۸) جوردی آلبا (۴) نکات آماری بازی گرانادا و بارسلونا گرانادا هر سه بازی خانگی اخیر خود در لالیگا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. بارسلونا در ۵ بازی از ۶ دیدار خارج از خانه اخیر خود مقابل گرانادا، در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. گرانادا در هر سه بازی خانگی اخیر خود در لالیگا، در هر بازی حداقل ۲ گل زده است. بارسلونا در پنج بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا، شکست نخورده است. گرانادا در سه بازی اخیر خود شکستی نداشته است (در تمام رقابت ها). بارسلونا در چهار بازی اخیر خود شکستی نداشته است. بارسلونا در سه تقابل اخیر خود با گرانادا کلین شیت نکرده است. گرانادا در پنج تقابل اخیر خود با بارسلونا کلین شیت نکرده است. پیش بینی نتیجه بازی

گرانادا ۱-۳ بارسلونا

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازی گرانادا و بارسلونا اخیر خود در لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!