Web Analytics Made Easy - Statcounter

  باشگاه خبرنگاران جوان - مجید صدری درباره حذف باشگاه های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: متاسفانه امروز خبری مبنی بر حذف ۳ باشگاه پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان منتشر شد و به هواداران می‌گویم که ما هیچ کوتاهی برای دریافت مجوز حرفه‌ای نکردیم. جا دارد به کاظم اولیایی تبریک بگویم، چون او زحمت کشید تا این ۳ باشگاه را از آسیا حذف کند و فکر می‌کنم موفق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: توصیه ام به اولیایی این است که منتظر جواب هواداران ما هم باشد، چون واقعا ما خیلی تلاش کردیم که حذف از لیگ قهرمانان آسیا برای مان رخ ندهد.

مصاحبه اول اولیایی به باشگاه پرسپولیس ضربه زد 

صدری درباره اینکه اولیایی  مقصر اصلی حذف سرخابی‌ها از آسیا است، گفت: تمام ضربه‌ای که به باشگاه پرسپولیس وارد شد به خاطر مصاحبه اول  و گزارشات اولیایی بود و همه مستندات این موضوع موجود است. ما خلاف آن چیزی که دوستان گفتند، عمل نکردیم. موضوع مجوز حرفه‌ای برای دوره مدیریت من و آجورلو نیست و مسائل آن مربوط به سال‌های گذشته است. ما همه این موارد را پاسخ دادیم. کمیته استیناف ۳ ماه به ما مهلت داده بود و زمان آن هنوز فرا نرسیده است.  

بدهی به کالدرون جزو  ایرادات AFC بود 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره ایرادات‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا از این باشگاه گفت: بحث بدهی را ایراد گرفته بودند که ما بدهی کالدرون را پرداخت کردیم. موضوع مالیات هم یکی از مسائل مطرح شده‌ AFC بود. مالکیت سرخابی‌ها هم ایراد گرفتند که طبق قول و قرار صورت گرفته قرار بود تا آخر این ماه وارد بورس شویم.   مالیات باشگاه پرسپولیس را  از سال ۸۰ پرداخت نکرده بودند.

چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا ما را سرکار گذاشت 

او گفت: سئوال من از‌ AFC این است که اگر مهلت کمیته استیناف که نماینده آسیا در ایران است به پایان نرسیده و مورد قبول نیست، چرا ما را سرکار گذاشته اند؟

اولیایی جدایی مالکیت سرخابی ها را صوری دانست 

صدری درباره اینکه مالکیت مشترک سرخابی‌ها حل نشده است، گفت: سجادی و هیئت دولت اعلام کردند که سهامداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را جدا کردیم. بعد از آن  اولیایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این اتفاق صوری است. معلوم است‌ AFC با ما این کار را انجام می‌دهد و از آسیا حذف می شویم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اگر اولیایی سکوت می‌کرد، سرخابی‌ها مجوز می‌گرفتند، گفت: بله، ما مجوز حرفه‌ای می‌گرفتیم. 

برنامه ای برای حذف ما از آسیا را داشتند  

او گفت: تیم پرسپولیس بیشترین هوادار را در آسیا دارد و ما هم از‌ ای اف سی انتظار داریم. کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید که شما بدهکار هستید. در حالی که مبلغ ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار ما در‌ AFC بلوکه است. ما بالای ۴۰ نامه به‌ ای اف سی زدیم و از مسئولان این نهاد اجرایی می‌خواهیم که پول ما را آزاد کند. برنامه‌ای بوده که سرخابی‌ها را از آسیا حذف کنند و اکنون بیایند جواب بدهند.  

صدری درباره اینکه کشور‌های دیگر هم از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، گفت: اگر هواداران ما را جمع کنند، تعدادشان  از خیلی از این کشور‌ها بیشتر است. گزارش‌های برخی از دوستان در حذف سرخابی‌ها در آسیا تاثیرگذار  بوده است. به نظرم اطلاعات واقعی را باید به‌ ای اف سی بدهند.  

او گفت: ما  ۱۰ روز فرصت اعتراض به کمیته استیناف داریم که از همه این روزها استفاده خواهیم کرد. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مجید صدری لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا در دوحه پایتخت کشور قطر، تیم المپیک عراق موفق شد با شکست دادن اندونزی و کسب رتبه سوم این تورنمنت، جواز حضور در مسابقات المپیک پاریس 2024، را کسب کند تا شیرهای جوان بین‌النهرین از حالا خودشان را برای بازی در فرانسه آماده کنند.

رشید شناشیل سرمربی تیم جوانان عراق با داشتن ستارگان اثرگذاری چون منتظر محمد بازیکن عراقی مس رفسنجان و فصل بعد استقلال و همچنین علی جاسم ستاره ملی پوش فوتبال عراق که در جام ملت‌های آسیا همراه با بزرگسالان این کشور نیز حضور داشت، مسیر متفاوتی را تجربه کرد و عراقی‌ها حالا برای پنجمین‌بار در این تورنمنت حاضر خواهند شد. تیم فوتبال عراق در قرن بیست و یکم تنها دو مرتبه در المپیک 2004 آتن و 2016 ریو حضور داشتند که ماحصلش کسب رتبه چهارمی در یونان و کسب رتبه دوازدهمی در برزیل بود!

لازم به یادآوری است که پیش از این دو سهمیه قاره آسیا به ازبکستان و ژاپن رسیده بود که قرار است امروز دیدار نهایی این تورنمنت را برگزار کنند و قهرمان زیر 23 سال آسیا مشخص شود. تیم زیر 23 سال اندونزی هم شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات بود، اکنون قرار است در دیدار پلی آف با گینه نماینده قاره آفریقا دیدار کند تا در صورت امکان برای نخستین‌بار، آسیا در فوتبال المپیک، بدون احتساب میزبان 4 نماینده داشته باشد.

تیم زیر 23 سال عراق در پاریس با تیم‌های آرژانتین، مراکش و اوکراین هم‌گروه است که این موضوع قطعا چالش مهمی برای جوانان فوتبال این کشور است و آنها از همین امروز با رویای صعود از این گروه و تکرار اتفاق خاص 20 سال پیش، در ذهن خود پرورش خواهند داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان