Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید برخی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاعات غیر واقعی دادند.

به گزارش ایسنا، سید مجید صدری درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: من به عنوان سرپرست پرسپولیس به هواداران می‌گویم که ما هیچ کوتاهی نکردیم. به آقای اولیایی رئیس کمیته بدوی صدرو مجوز حرفه‌ای تبریک می‌گویم چون ایشان زحمت کشیدند و از روز اول به دنبال حذف پرسپولیس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه من به ایشان این است که منتظر پاسخ هواداران  ما باشند.

وی افزود: تمام ضربه‌ای که تیم ما خورد از مصاحبه و گزارش‌های آقای اولیایی بود. خیلی از موارد به دوره ما مربوط نمی‌شود اما ما پاسخ دادیم. کمیته استیناف به ما سه ماه فرصت داده بود. بدهی آقای کالدرون مطرح بود و یک موضوع هم بحث مالیات بود. یک ایراد دیگر درباره مالکیت مشترک بود. البته تا پایان ماه به بورس می‌رویم و مشکل حل می‌شود.

او همچنین گفت: در ادامه کمیته استیناف به ما لطف کرد و سه ماه به ما زمان داد. واقعا برای ما سوال است وقتی AFC  کمیته تعیین شده از سوی خود را قبول ندارد، چرا ما را سرکار گذاشت؟ کمیته استیناف به ما سه ماه وقت داده بود و یک میلیارد ما را جریمه کرد. آقای سجادی برای حل مالکیت دو باشگاه، سهام داران باشگاه را تغییر دادند اما آقای اولیایی مصاحبه کردند و گفتند این تغییر مالکیت صوری است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: در بحث تحریم‌ها هم مشکل بود. AFC می‌گوید بدهی دارید اما ۳ میلیون ۴۰۰ هزار دلار ما را مسدود کرده و بیش از ۴۰ بار نامه نوشیتم اما جوابی نداد. متاسفانه برنامه‌ای بوده که پرسپولیس و استقلال را حذف کنند. اگر تعداد هواداران ما را جمع کنید از جمعیت برخی از کشورهای آسیا بیشتر است. برخی از ایران به خارج گزارش دادند و ما را حذف کردند. متاسفانه خیلی از اطلاعاتی که دادند واقعی نبوده است. وقتی مالکیت باشگاه جدا شده چرا می‌گویند این تغییر مالکیت صوری است؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس سید مجید صدری ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان گفت: کمیته داوران باید برای بازی سپاهان و پرسپولیس داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود.

سیدمهدی سیدصالحی پیش‌کسوت فوتبال سپاهان در گفت‌و‌گو با فارس در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی‌های سپاهان و پرسپولیس همیشه حساس است، تیم‌ها بالای جدول هستند و مدعی قهرمانی هستند؛ سپاهان با بردن پرسپولیس فاصله خود را با این تیم کم می‌کند و می‌تواند خود را به صدر جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بعد از حضور اوسمار و اضافه شدن اورنوف، عبدالکریم حسن و عیسی آل‌کثیر شاداب‌تر بازی می‌کند و ضعف این تیم در خط حمله برطرف شد، هر دو تیم دنبال بازی مالکانه هستند و جنگ هافبک‌هاست، هر تیمی از موقعیت‌ها استفاده کند، تمرکز بیشتری داشته باشد و شرایط ایده‌آل را داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.

سیدصالحی تصریح کرد: سپاهان بازیکنان خوبی دارد و بازیکنان خیلی خوبی نیز از آکادمی به تیم اضافه شدند، حواشی از طرف سازمان لیگ و فدراسیون علیه این تیم وجود داشته اما هواداران سپاهان توقع دارند، این تیم بهترین نتایج را بگیرد زیرا سپاهان از سال‌های گذشته طلایه‌دار فوتبال ایران بوده است.

پیش‌کسوت فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان بازی با ذوب‌آهن و ملوان را پیروز شده و به لیگ برتر برگشتند اما شادابی کامل در سپاهان دیده نمی‌شود، سپاهان با بردن تیم پرسپولیس با اعتماد به نفس بالایی لیگ و جام حذفی را ادامه خواهد داد، سپاهان با پیروزی در این دیدار اتفاقات اخیر را به فراموشی می‌سپارد.

وی با اشاره به اهمیت داوری این دیدار گفت: حساسیت بازی برای داور زیاد است، تا زمانی که VAR نباشد برخی تیم‌ها از داوری ضرر می‌کنند، کمیته داوران باید داوری را بگذراند که تجربه خوبی داشته باشد که بتواند بازی را کنترل کند، باید از داور باتجربه و باکیفیت استفاده شود تا شائبه‌ای ایجاد نشود، همچنین نباید حواشی از سوی تیم‌ها ایجاد شود تا فشار بر روی داور بیشتر نشود.

سیدصالحی در پایان عنوان کرد: اگر قرار است از VAR استفاده شود باید در همه بازی‌ها باشد، تیم‌های بالای جدول و تیم‌های پایین جدول حساسیت بالایی برای بازی‌ها دارند، وقتی فقط در شهرآورد تهران از VAR استفاده می‌شود، نگاه به پرسپولیس و استقلال نسبت به تیم‌های دیگر متفاوت است در حالی که باید نگاه به همه بازی‌ها باید به یک شکل باشد، باشگاه‌ها باید ورود کنند و نباید بگذارند در حق تیمشان اجحاف شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس